خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در جمع اساتید کارکنان و دانشجویان گفت: امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی به دنبال پروژه نفوذ و تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم و مسئولان بوده و باید همه ما با بصیرت اینگونه توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۵۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور افزود: دشمنان با تبلیغات متعدد رسانه ای سعی داشتند با بهانه قرار دادن اغتشاشات اخیر اینگونه جلوه دهند که مردم از نظام و انقلاب خسته شده اند، اما حضور حماسی و یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، تمامی نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی و عوامل انها را نقش برآب کرد و این حضور مردمی به دنیا ثابت کرد که پرشورتر از گذشته پشت سر ولایت و رهبری در صحنه های انقلاب حضور دارند.

وی گفت: در طول 4 دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ملت ایران شاهد توطئه مختلف استکبار جهانی بوده و این توطئه ها خللی در عزم ملت ایران در پاسداری از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نداشته است.

جوان پور افزود: از اول انقلاب برخی طرفدار ارتباط نزدیک با غرب و در رأس آن ها آمریکا بودند و در طول انقلاب خواسته های خود را به انحاء مختلف تکرار کرده اند  ولی نهایتاً این افراد به دشمن و غرب اعتماد کردند و در نهایت شکست خوردند .

این کارشناس سیاسی افزود: الحمداله ایران اسلامی در اکثر زمینه ها از جمله در حوزه نانو، فناوری های نوین، صنایع دفاعی و علمی، یکی از قدرت های برتر و صاحب فناوری است و این پیشرفت ها، ایران اسلامی را به یک الگوی جهانی اسلامی و قدرت منطقه تبدیل کرده است و در برخی علوم ،ایران اسلامی رتبه 16 جهان و رتبه اول منطقه ای داراست که این امر نشان از تفکر بسیجی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در رسیدن به خودکفایی هستیم.

جوان پور با اظهار خوشنودی از اتمام یادمان شهدای انقلاب اسلامی در این دانشگاه، شهدا را نماد صداقت، انسانیت و شجاعت برشمرد که با ایثار جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و امروز همه ما مدیون ایثارگری های شهدا هستیم و باید با ادامه راه شهدا این فرهنگ را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: این دانشگاه موجب توجه به علم و رشد و شکوفایی در حوزه اموزش عالی و زمینه تحصیل هزاران نفر را در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: واحد اهر با طرح های اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان از اکثر واحدهای دانشگاهی و حتی از مرکز استان جلوتر بوده و این امر نشان از تلاش مجموعه این دانشگاه برای رشد و توسعه دانشگاه است.

وی اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبری را با تکیه بر توانمندی های داخلی و حمایت از تولیدات بومی کشور و منطقه ای عنوان کرد که متأسفانه برخی مسئولان فقط شعار این اقتصاد مقاومتی را می دهند و در عمل کاری انجام نمی دهند.

جوان پور افزود: مسئولان دانشگاه های استان وظیفه دارند در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی با حمایت از نخبگان علمی که توانایی و ایده های لازم را برای تولید داشته و توجیه اقتصادی  لازم را داشته باشند، اقدام عملی در حمایت از این قشر فرهیخته بردارند.

 

ارسال نظرات