افتتاح طرح اقتصاد مقاومتی در بابل

رییس بسیج سازندگی مازندران در سفر به بابل ضمن دیدار با خانواده شهید رجایی‌فر، طرح اقتصاد مقاومتی را افتتاح كرد.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۵۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه بابل، غلامرضا شریعتی رییس سازمان بسیج سازندگی مازندران عصر روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن در  سفر به بابل، طرح اقتصاد مقاومتی سالن پرورش قارچ خوراكی را افتتاح نمود.

این سالن با اعتبار ۱۵۰میلیون ریال در روستای پلنگ‌دره از توابع بندپی‌غربی بابل  با ظرفیت تولید دو الی سه تن در ماه به بهره‌برداری رسید.

شریعتی در حاشیه این مراسم اظهار كرد: در اقتصاد مقاومتی مهم این است كه از همه داشته‌هایمان به نحواحسن استفاده كنیم همان‌طور كه صاحب این سالن انجام داد زیرا  قبلا در آن دامپروری انجام می‌شد ولی در حال حاضر با كمترین هزینه تبدیل به سالن پرورش قارچ خوراكی شد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی افزود: ما در اقتصاد مقاومتی به دنبال آموزش و توانمندسازی افراد هستیم، در سال آینده امر  را ادامه می‌دهیم و  با برگزاری اردوهای جهادی دنبال محرومیت‌زدایی خواهیم بود بنابراین گروه‌های جهادی باید به صورت تخصصی در امر محرومیت‌زدایی وارد شوند.

در ادامه این سفر، رییس بسیج سازندگی مازندران به دیدار خانواده شهید جاویدالاثر و مدافح‌حرم حسن رجایی‌فر رفت.

در این دیدار صمیمانه شریعتی ضمن تبریك دهه مبارك فجر اظهار كرد:شهدای اسلام به ویژه شهدای انقلاب  زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، ارزش والایی كه این شهدا دارند جز با فداكاری، ایثار و از خودگذشتگی آنان بدست نیامد، ما از درك مقام هدا عاجزیم اما قطعا می‌دانیم توسل به آنان باعث رفع گرفتاری‌ها خواهد شد.

یدالله تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی شهرستان بابل نیز با گرامیداشت یاد شهدا تصریح كرد: شهید بزرگوار حسن رجایی‌فردر زمان حیات و دورانی كه هنوز داعش به سوریه و عراق نیامده بود، خدمات ارزنده‌ای را به این نظام و اسلام ارائه داد و نمونه آن ساخت خانه عالم و كانون قرآن در منطقه است.

گفتنی‌است این دیدار با بیان خاطرات شهید رجایی‌فر توسط برادرش خاتمه یافت

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار