خبرهای داغ:
مدیر شعب بانک کشاورزی قزوین اعلام کرد:

کسب رتبه اول در تعداد پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی استان قزوین

قائمی گفت: از کل طرح های بنگاه های کوچک و متوسط مصوب در استان، بانک کشاورزی به تنهایی 133 فقره طرح به مبلغ 398 میلیارد ريال پرداخت نموده که از نظر تعداد پرداختی ها رتبه اول را در استان به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۸۹۸۸۵۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

سید هداءالدین قائمی مدیر شعب بانک کشاورزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین رسالجاری طرحهای بزرگی در خصوص طرح های اجرا شده در بخش کشاورزی و تولید بیان کرد: طرح های کشاورزی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 459 میلیارد ريال در قالب طرح هایی نظیر دو واحد گاوداری شیری هریک به ظرفیت 1000 راس و یک واحد احداث گلخانه 7 هزار و 500 متر مربعی اجرا شده است.
وی گفت: همچنین یک واحد بسته بندی حبوبات با ظرفیت 3 هزار تن در سال و طرح بزرگ انتقال آب و اجرای طرح آبیاری تحت فشار در اراضی ملی واگذار شده در طارم سفلی در سطح 511 هکتار با تلفیق منابع بانک و اعتبارات دولتی و طرح سردخانه 12 هزار تنی که از محل صندوق توسعه، تامین اعتبار شده است.
قائمی عنوان کرد: از کل طرح های بنگاه های کوچک و متوسط مصوب در استان، بانک کشاورزی به تنهایی 133 فقره طرح به مبلغ 398 میلیارد ريال را پرداخت نموده که از نظر تعداد پرداختی ها رتبه اول را در استان به خود اختصاص داده است.
وی افزود: همکاران و کارشناسان ما در شعب و مدیریت، با آمادگی کامل بلافاصله پس از معرفی طرح ها از سوی کمیته فنی و کارگروه اشتغال استان، ظرف یک ماه طرح ها را از نظر فنی، مالی و اقتصادی بررسی و چنانچه از نظر توجیه اقتصادی مورد پذیرش قرار گرفته و مدارک و مجوز های قانونی لازم را دارا باشند، نسبت به پرداخت تسهیلات طبق ضوابط قانونی اقدام می نمایند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین در ادامه تصریح کرد: طی روزهای اخیر مبلغ 404 میلیارد ریال برای اشتغال فراگیر از منابع داخلی بانک که تسهیلات یارانه دار می باشد و همچنین مبلغ 231 میلیارد ریال برای اشتغال فراگیر روستائی و عشایری با نرخ 6 درصد در مناطق روستائی و عشایر غیر مرزی و نرخ 10درصد (سرمایه در گردش) در مناطق صنعتی روستائی و شهرهای زیر 10هزار نفر به استان تخصیص یافته است.
قائمی در پایان ضمن اشاره به این فرصت مناسب خاطر نشان کرد: خط اعتباری اشتغالزايی روستايی كه از طريق شعب بانك كشاورزی پرداخت مي گردد، فرصت بسیار مناسبی برای اشتغالزايی و رونق کسب و کار در منطقه است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها