خبرهای داغ:
برای نخستین بار در کشور با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی خط تولید تینر سبز و بدون بو در مجموعه صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۶۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در آیین افتتاح این طرح تولیدی گفت: این دانشگاه در راستای حمایت از نخبگان علمی و فعال پژوهشگر در جهت تبدیل ایده های آن ها به تولید خط تولید تینر سبز و تینر بدون بو و برای نخستین بار در کشور با بهره مندی از فناوری های روز در مجموعه صنعتی این دانشگاه فاز اول این طرح تولیدی با زیربنای 250 متر مربع با تولید سالانه 300 تن فعالیت خود را آغاز کرده و زمینه برای اشتغال بیش از شش نفر بصورت مستقیم و 32غیر مستقیم فراهم شده است.

مجری این طرح نیز در تشریح این طرح منحصر به فرد و جدید اظهارداشت: تینرهای تولیدی این مجموعه، تینر بدون بو مخصوص رنگ های آلکیدی و تینر سبز برای نخستین بار در ایران با حمایت و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تولید می شود.

خط تولید تینر سبز و بدون بو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افتتاح شد

سعید بهروان افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی همه ماشین آلات زنجیره تولید این مجموعه با کمترین هزینه به دست جوانان نخبه خود شهرستان ساخته شده است.

خط تولید تینر سبز و بدون بو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افتتاح شد

خط تولید تینر سبز و بدون بو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افتتاح شد

در آئین افتتاح این طرح تولیدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

 

ارسال نظرات