عضو شواری تخصصی بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:

دستگاه‌های اجرایی به فکر صرفه جویی باشند/ فشار هزینه‌های اضافی برای مردم است

قائمی گفت: یکی از معضلاتی که امروز با آن در دستگاه های اجرایی مواجه هستیم، نبود مدیرت مصرف و هزینه های اضافی است که همین ها باعث می شود دولت برای تأمین منابع مالی مورد نیازش بیشتر به مردم فشار بیاورد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷

سید مجتبی قائمی عضو شواری تخصصی بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با تأکید بر لزوم پرهیز از هزینه های اضافی و مدیریت مصرف در بخش های اقتصادی و صنعتی کشور اظهار داشت: ما در بسیج اصناف به فکر این موضوع هم بوده ایم و دوره های آموزشی نیز برگزار شده است.

وی به برگزاری دوره های فقه بازار اشاره کرد و افزود: مبانی کسب و کار اسلامی در این دوره ها برای کسبه بازار آموزش داده می شود که قطعا صرفه جویی و نیل به تحقق اقتصاد مقاومتی نیز در سرفصل های آموزش های این کارگاه های آموزشی است.

عضو شواری تخصصی بسیج اصناف در ادامه گفت: یکی از معضلاتی که امروز با آن در دستگاه های اجرایی مواجه هستیم، نبود مدیرت مصرف و هزینه های اضافی است که همین هزینه های اضافی باعث می شود دولت برای تأمین منابع مالی مورد نیازش بیشتر به مردم فشار بیاورد.

وی تصریح کرد: این اعمال و رفتار با اقتصاد مقاومتی منافات دارد و البته تا زمانی که مدیران جهادی بر رأس امور اجرایی قرار نگیرند وضعیت به همین روال خواهد بود.

ارسال نظرات