به همت پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد؛

جشن باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد امام حسن مجتبی(ع)

همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی درشهرها و روستاهای استان البرز اجرا شد که مراسم ویژه‌ای با حضور جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۲۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر جشن باشکوه انقلاب اسلامی پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

در این جشن جانشین فرمانده ناحیه امام سجاد (ع) سرهنگ دوم پاسدار عسگری ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی گفت:خوشحالیم و در کنار هم پیروزی انقلاب اسلامی را جشن میگیریم این انقلاب انفجار نور بود و توانستیم قدرت ایران را بر تمام جهان ثابت کنیم. با وجود تحریم های آمریکا و کشورهای دیگر توانستیم روی پای خود بایستیم و جواب محکمی به آمریکا و رژیم اشغالگر بدهیم.

وی افزود: با کمک شما مردمان انقلابی توانستیم به پیشرفت چشمگیری در زمینه های نظامی برسیم و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم همانطور که امام راحل عزیزمان گفتند: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند به یاری امام زمان (عج) و شما مردمان انقلابی تو دهنی محکمی به آنها زدیم و باز هم این راه را ادامه میدهیم تا زمانیکه نام ایران بر زبان تمامی افراد در نقاط مختلف جهان بیفتد میجنگیم و پیروز میشویم.

وی خاطر نشان کرد: گفته بودند روز 22 بهمن ایران را ناامن میکنیم ولی شماها میبیند که هرسال از سال قبلش باشکوه تر هم برگزار میشود و همه ی اینها به لطف شما بسیجیان و سپاهیان و مردمان انقلابی است امیدوارم بتوانیم راه امام را همینجور ادامه بدهیم و اسلام را گسترش بدهیم.

لازم به ذکر است در پایان  به نفرات برتر و فعال پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) ، حوزه 219 شهیدان معارف وند جوایزی اهدا شد .

 

 
خبرنگار بسیجی : علوی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار