معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد در آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید مرکز بهداشت شهرستان اشکذر گفت: پروژه‌های سلامت شهرستان اشکذر در اولویت دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۸۸۴۰۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر: «محمدعلی شاه‌حسینی» در آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید مرکز بهداشت شهرستان اشکذر با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه سلامت به‌ویژه طی سال‌های اخیر اظهار داشت: همراهی دانشگاه علوم پزشکی با خیرین شهرستان سبب شده تا ضمن بهسازی و بازسازی مراکز بهداشت فرآیند ساخت بیمارستان و درمانگاه نیز در این شهرستان آغاز گردد.

فرماندار اشکذر بابیان اینکه مدتی است به علت برخی از مشکلات روند ساخت با کندی پیش می‌رود ادامه داد: انتظار می‌رود دانشگاه علوم پزشکی طبق توافق انجام‌گرفته اهتمام بیشتری نسبت به تکمیل پروژه‌های این شهرستان داشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان یزد نیز در این مراسم نظام سلامت را بر پایه سه اصل فنّاوری، مردم و مشارکت همگانی و اجتماعی برشمرد و عنوان داشت: طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های مناسب در حوزه سلامت ایجادشده است، ولی این اقدامات اغلب تک‌بعدی دنبال شده است.

دکتر «محمدحسن لطفی» افزایش سواد سلامت را از ضروریات جوامع کنونی برشمرد و افزود: در صورت افزایش میزان سواد سلامت صرفاً افرادی که نیازمند خدمات هستند مراجعه می‌کنند و تقاضای القایی کاهش می‌یابد.

وی با تشریح اقدامات انجام‌شده در شهرستان اشکذر افزود: طرح‌های سلامت این شهرستان در اولویت پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و در صورت رفع محدودیت‌های مالی در اسرع وقت نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام خواهد شد.

در پایان این مراسم دکتر «سید علی‌اکبر موسوی» به‌عنوان رئیس جدید مرکز بهداشت شهرستان اشکذر معارفه و از خدمات دکتر «احمد مختاری» رئیس پیشین تجلیل شد.
ارسال نظرات