فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم:

رمز تداوم انقلاب اسلامی تبعیت از ولایت فقیه و روحیه جهادی و انقلابی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در نشست بصیرتی بسیجیان دهستان ایثار گفت: تبعیت از ولایت فقیه، ایثار و از خودگذشتگی، وحدت و حضور همه جانبه ملت از اقشار و سلایق مختلف برای دفاع از آرمان‌های انقلاب به تبعیت از ولایت فقیه از اصلی‌ترین دلایل بقای انقلاب اسلامی بود
کد خبر: ۸۹۸۸۴۰۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در نشست بصیرتی بسیجیان دهستان ایثار در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا، اثبات کرد که ادامه دهنده راه انبیا و اولیای الهی هستند و با تقدیم شهدا نشان داد که در عمل نیز حسینی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خاتم افزود: شهدا نشانگر و راهنمای مسیر هستند .
آزادی نژاد تصریح کرد: برای نخستین بار در تاریخ ایران، در جنگی که رهبری آن بر عهده، ولی فقیه بود، در مقابل دشمن ایستاد و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد.
وی افزود: برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی به عامل وحدت، اعتقاد، معنویت و تبعیت از ولایت فقیه نیازداریم، همانطور که اگر رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، تبعیت از، ولی فقیه نداشتند، به پیروزی نمی‌رسیدیم.
آزادی نژاد با بیان اینکه شهید حججی‌ها از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند گفت: بقای انقلاب از برکات دفاع مقدس است و شهید حججی‌ها امروز ثمره دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هستند که از شهدای انقلاب و اسلام درس و الهام گرفتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با اشاره به اینکه یکی از دستاورد‌های دفاع مقدس، ناامید و مایوس کردن دشمنان بود، تصریح کرد: شهدا درس فراموشی ناشدنی و درس عبرت به دشمنان دادند.
آزادی نژاد تصریح کرد: باید قدر این امنیت، انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدا را بدانیم و در راستای اهداف و آرمان‌های انقلاب گام برداریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار