امام جمعه شهرستان قرچک:

ترویج وابستگی بزرگترین خیانت به ملت ،نظام ، امام و شهداء است!

خبرگزاری بسیج: ترویج وابستگی در ابعاد مختلف بزرگترین خیانت به ملت و نظام وامام و شهداء ماست.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۸۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت  الاسلام اسماعیلی ،امام جمعه شهرستان قرچک بیان داشت: ترویج وابستگی در ابعاد مختلف بزرگترین خیانت به ملت و نظام وامام و شهداء ماست. بزرگترین اهرم دشمن برای پیاده کردن طرحها و برنامه هایش ، فتنه است ، این آفت نباید فراموش شود ، فتنه گران با تظاهر و شعار نفوذ کرده و  به موقع ضربه می  ز نند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های  نماز جمعه ، پس از دعوت مجدد خود و همگان به تقوای الهی با اشاره به اینکه  دهه فجر سر آغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزشهای اسلامی است ،اظهار داشت: این انقلاب محصول تقوای پاکان است ، طالبان تقوا طالبان عزت و اصلاح جامعه هستند ، پاکان ،دغدغه  دین را  دارند، انقلاب ما انقلاب درونی بود ، ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم .

 رئیس ستاد  احیای امر به معروف شهرستان قرچک در ادامه سخنان خود با پرسش این سوال که «  ملت ایران و مرجع و رهبر این ملت چه خواستند و اهداف این انقلاب چه بوده است ؟ ویژگیهای رژیم پهلوی و جامعه آنروز چه بود که ملت و امام ملت نمی پذیرفتند ؟ » تشریح کرد:بی عدالتی ، فساد و فحشاء ، ذلت و خواری حاکمیت استکباری و استثماری ، تسلط کامل قدرتهای غرب و شرق بر این مملکت ، وابستگی شدید در همه زمینه ها ، از جمله علتهای انقلاب مردم  است.

وی ادامه داد: انقلاب شد  که استقلال و آزادی به معنی واقعی بدست آید ، انقلاب شد که جمهوری اسلامی باشد یعنی همه با هم بر محور اسلام و ارزشها باشیم نگاهها ارزشی باشد ، پست ها برای خدمت باشد، تلاشها در جهات و ابعاد مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ، سیاسی و علمی و قضایی و ... بر محور اندیشه اسلام ناب باشد .

  نماینده ولی فقیه در قرچک   همچنین   در تشریح آفات و اسیب های انقلاب ادامه داد:نگاه به بیرون ، وابستگی به بیرون ، طراحی های بیگانگان ، تسلیم دنیای زور شدن ، تقلید های کورکورانه ، تلقین های منفعلانه ، ترس از تهدیدات ، بی برنامه گی و سستی در برابر تحریم ها ، از جمله آفات انقلاب ماست و اینگونه مواضع و دردگاهها ما را به عقب می راند .

وی تاکید کرد: ترویج وابستگی در ابعاد مختلف بزرگترین خیانت به ملت و نظام و امام و شهداء ماست. بزرگترین اهرم دشمن برای پیاده کردن طرحها و برنامه هایش ، فتنه است ، این آفت نباید فراموش شود ، فتنه گران با تظاهر و شعار نفوذ می کنند ، به موقع ضربه می  ز نند.

 وی خاطر نشان کرد:خداوند در سوره یس آیه 74 می فرماید:«اتخذو من دون الله الهه لعلهم ینصرون .» دست بسوی قدرتهای غیر الهی دراز می کنند تا شاید یاری شوند. جامعه ای که به غیر خدا تکیه کند راه پیشرفت و سعادتش بسته می شود .

اصلی که دنیای مستکبر و مدعی را به زانو در آورد ه است ، اسلامیت نظام ماست ، ضامن ماندگاری این اصل هم اصل ولایت فقیه است وبس .

  امام جمعه در پایان ،ولایت فقیه  را حبل متین خطاب کرد که   ملت را حول محوراسلام عزیز، نگاه داشته است و تنها تدبیری که تا کنون مؤثر و مفید بوده است تدبیر ولی امر مسلمین است ، بقیه تدبیر ها فقط  ضربه ایی بوده که با آن به عقب رانده شدیم.

نویسنده: فاطمه خانی

ارسال نظرات