دبیر جشنواره مردمی باروت خیس گفت: جشنواره مردمی باروت خیس همه ساله برگزار می شود که بسیج از این جشنواره مردمی، حمایت می کند.
کد خبر: ۸۹۸۸۳۵۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

سید محمد یاشار نادری دبیر جشنواره بین المللی باروت خیس در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به معرفی نامزدهای دریافت ششمین جایزه بین المللی باروت خیس، اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی «باروت خیس» هم‌فکری و هم‌افزایی اهل فکر و اهل درد است است برای نمایاندن چهره واقعی زورمداران، پول‌پرستان و مستکبران و امسال سه گزینه برای دریافت این جایزه بین المللی معرفی نموده ایم.


وی ادامه داد: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، به پاس به رسیمت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و حمایت مستمر از جنایات صهیونیست‌ها، تهدید دائمی کشورهای مستقل و تلاش برای ایجاد جنگ و آشوب در هر گوشه از جهان، حمایت از جنایات آل‌سعود در یمن و مشارکت در کشتار مردم بی‌گناه یمن.


نادری اضافه کرد: نیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی، به پاس تهدیدهای همیشگی نظامی علیه کشورهای اسلامی، دستیابی به رکورد کشتار ۵۷۸ کودک ظرف مدت ۵۱ روز، ادامه غصب کشور فلسطین و ظلم روزانه علیه مسلمانان و مسیحیان و در نهایت، نیکی هیلی سفیر ایالات متحده امریکا در سازمان ملل متحد، به پاس حمایت از کشتار مردم مظلوم یمن توسط آل‌سعود و حمایت سرسختانه از جنایات رژیم صهیونیستی به عنوان نامزدهای جایزه بین المللی باروت خیس انتخاب شده اند.


دبیر جشنواره بین المللی باروت خیس تاکید کرد: جشنواره مردمی باروت خیس همه ساله برگزار می شود که بسیج از این جشنواره مردمی، حمایت می کند.

ارسال نظرات