خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهرستان نهاوند:

امروز انفجار نور را در کشورهای مختلف می‌بینیم

فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهرستان نهاوند با بیان اینکه به فرموده امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود، گفت: ما امروز انفجار نور را در کشورهای مختلف می‌بینیم و روز به روز آزادی‌خواهان جهان با تأثیرپذیری از انقلاب اسلامی ما، ندای اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی را سر داده‌اند و خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۹۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

امروز انفجار نور را در کشورهای مختلف می‌بینیممحمد ابوالفتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: بسیاری از آزادی‌خواهان جهان با دیدن انقلاب اسلامی و تاثیر آن بر جامعه جهانی به پا خاسته‌اند.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود، افزود: ما امروز انفجار نور را در کشورهای مختلف می‌بینیم از آفریقا تا آسیا و...، روز به روز آزادی‌خواهان جهان با تأثیرپذیری از انقلاب اسلامی ما، ندای اسلام‌خواهی و ظلم‌ستیزی را سر داده‌اند و خواهند داد.

فرمانده حوزه بسیج کارمندی شهرستان نهاوند ابراز داشت: ما باید بیش از پیش به این انقلاب و اهداف آن امیدوار باشیم و در راستای نیل به آن اهداف که حضرت امام(ره) برای انقلاب اسلامی ترسیم کرده‌اند، پیش برویم.

 وی خاطرنشان کرد: هدف ما ساختن یک نظام اسلامی، یک جامعه اسلامی و یک مملکت سراسر نور برای رسیدن به انقلاب جهانی حضرت موعود (عج) است.

ابوالفتحی تصریح کرد: ما در هر مسئولیتی که هستیم وظیفه‌ای داریم و باید به وظایفی که برای پیشبرد راه انقلاب است بیشتر توجه داشته باشیم و قدر این انقلاب را بدانیم و بتوانیم مانند شهداء دین خود را به این انقلاب اداء کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار