خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

امروز ایران به برکت خون شهدا در بسیاری از عرصه‌ها حرفی برای گفتن دارد

فرمانده بسیج ادارات استان همدان گفت: ایران اسلامی اکنون در سایه امام راحل و رهبری‌های امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به فضل الهی در بسیاری از عرصه‌ها در جهان حرفی برای گفتن دارد و این به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۸۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

امروز ایران به برکت خون شهدا در بسیاری از عرصه‌ها حرفی برای گفتن داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مراسم میقات صالحین حوزه ادارات کل در محل دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار شد.

این مراسم با حضور بیش از 400 نفر از کارمندان دوایر دولتی و بسیجیان سازماندهی شده در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های ادارات کل تحت پوشش حوزه شهید «مقصودی» همدان برگزار شد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد فراینده در همه عرصه‌های پیش رو اظهار داشت: این همه موفقیت در شرایط کاملاً تحریم استکبار از اول انقلاب تاکنون به دست آمده است.

سرهنگ احد امیری افزود: در زمان طاغوت در طول 51 سال بدون هیچ‌گونه تحریمی و با کمک‌های استکباری بی‌حد و حساب به هیچ رشد قابل توجهی دست پیدا نکرده و صرفاً زمینه را برای غارت و چپاول این مردم توسط آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها مهیا کرد.

وی ابراز داشت: زمان طاغوت هیچ رشد و افتخاری برای این سرزمین به وجود نیامده اما اکنون در سایه امام راحل و رهبری‌های امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به فضل الهی در بسیاری از عرصه‌ها در جهان حرفی برای گفتن داریم و این به برکت خون شهدا است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان نیز ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به ظرفیت بسیج در ساماندهی و سازماندهی در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نیاز نظام و مردم را به بسیج بیش از هر زمانی دانست.

دکتر محمدی فر افزود: اگر با بسیج و تفکرات آن آمیخته شویم هیچ راهی برای ما دور نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار