امام جمعه اشکذر مردم را بزرگترین پشتیبان و سرمایه انقلاب دانست و افزود: مردم با تمام وجود خود انقلاب کردند به طوری که باید حضور مردم را نشانگر زنده بودن انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۹۸۸۲۷۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، امام جمعه اشکذر در انتهای مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اشکذر طی سخنانی ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۲۲بهمن سال ۵۷ ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی جز با یاری و مدد خدا امکان پذیر نبود و همه امید واریم که این انقلاب به ظهور جانشین خداوند در روی زمین، حضرت ولی عصر(عج) ختم شود.
“حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان” مردم را بزرگترین پشتیبان و سرمایه انقلاب دانست و افزود: مردم از عمق وجود خود انقلاب کردند به طوری که باید حضور مردم را نشانگر زنده بودن انقلاب اسلامی دانست.
طالبیان به خصوصیت های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران دارای جذب و دفع فرانی بوده است، جذب به این معنا که امروزه انقلاب ما از مرزهای ایران عبور کرده و دلهای بیدار را به سمت خود نزدیک کرده است و دفع به این معنا که تمام توطئه هایی که تاکنون علیه خود دیده است را خنثی کند که اینها جز به لطف خدا امکان پذیر نبوده است.
امام جمعه اشکذر خطاب به مسئولین گفت: همان طور که در قطعنامه ۲۲ بهمن امسال گفته شد از مسئولین انتظار میرود تا در رفع مشکلات معیشتی مردم کوشا باشند.

ارسال نظرات