خبرهای داغ:
موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در خصوص حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانه‌ای صادر و تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن آن هم در آغاز جشن چهلمین بهار پیروزی انقلاب، خاری در چشم دشمن و افتخاری برای تمامی ملت‌های آزاده و عدالت خواه جهان بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۷۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، موسسه بین الحرمین شاهرود با توجه به حضور پرشور و با بصیرت مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانه به شرح ذیل است:
اکنون در طلیعه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجره‌ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد. آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی (ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.
امروز پرچمدار و سکاندار انقلاب، بزرگ‌مردی خردمند و مردی از تبار عارفان و سالکان الی الله است که با توکل بر خدا و اتکاء به نفس مثال زدنی و تأکید بر تبعیت از منویات امام خمینی (ره) و پاسداری از ارزش‌های اسلامی، کشتی انقلاب را در میان امواج و تلاطم راهبری می‌کند. ملت رشید و صبوری که با چهار دهه جهاد و چهار دهه مقاومت و تبعیت محض از ولایت فقیه در حمایت از مظلوم؛ ظلم‌ستیزی و مبارزه با استبداد و استکبار را آموختند و با استعانت از زیرساخت‌های انقلابی و جهادی، الگویی اسلامی ایرانی از پیشرفت را در عرصه‌های مختلف محقق ساختند.
بدیهی است طی چهار دهه گذشته، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند، اما فشار‌ها باعث نشد که به تعبیر مقام معظم رهبری این کشور باعظمت، این ملت بزرگ و این مردم مخلص و دلسوز از صحنه خارج شوند. ایران آباد تنها کشوری است که یک تنه مقابل دنیای استکبار ایستاده و دشمنرا به ستوه آورده و قطعاً بخشی از مشکلات اقتصادی جامعه ناشی از توطئه‌های داخلی و بین المللی و خباثت عده‌ای از دشمنان است.
اکنون انقلاب با گذر از فتنه‌ها و تهدید‌ها راه خویش را یافته و ایجاد جنگ روانی، سیاه‌نمایی، القاء یأس و ناامیدی و ایجاد بحران ناکارآمدی در مسیر روشن احیای تمدن اسلامی خللی وارد نخواهد کرد انقلاب اسلامی به برکت مجاهدت و ایثارگری شهیدان در زمینه‌های علمی و فناوری، صنایع فضایی و موشکی، اقتصاد دانش بنیان و دانش هسته‌ای بومی، جهش معناداری داشته است؛ و توقع است مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم، بیکاری و ایجاد اشتغال، ساده زیستی، مردم‌داری، کم‌کردن فاصله فقیر و غنی، رسیدگی به محرومان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و باور و ایمان قلبی به "ما می‌توانیم" برای پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی با همت دولتمردان و پشتوانه عظیم مردمی محقق شود.
یوم الله ۲۲ بهمن فرصتی حیات بخش برای حضور حماسی و حداکثری آحاد ملت شریف ایران در اقصی نقاط کشور برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره)، شهداء و، ولی امر مسلمین مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) و اعلام انزجار از سردمداران نظام کفر جهانی می‌باشد.
حضور آگاهانه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در مناسبت‌های ارزشمند و تاریخی همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز پیروزی ملت مسلمان بر رژیم ستمشاهی طاغوت یکی از زیباترین جلوه‌های تحقق وعده‌های الهی یعنی پیروزی خون بر شمشیر است و همین حضور پرشور و حماسه ساز باعث شده است که انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان در مسیر بالندگی و سرافرازی حرکت نماید.
امروز ایران سربلند، عظمت و استواری خود را به برکت نورانیت دین مبین اسلام، رهبری‌ها و هدایت‌های آگاهینه و دلسوزانه مرجعیت شیعه، وحدت، همدلی و ایمان و اعتقاد راسخ ملت و هوشیاری و پایداری نیرو‌های مسلح و خون شهیدان قوام بخشیده و با تکیه بر توانمندی‌های بومی و داخلی و بدون وابستگی به قدرت‌های استکباری عالم در اوج خودکفایی، آمادگی و اقتدار قرار گرفته است لذا حضور پرشور و حماسی مردم شهیدپرور ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن هم در آغاز جشن چهلمین بهار پیروزی انقلاب، خاری در چشم دشمن و افتخاری برای تمامی ملت‌های آزاده و عدالت خواه جهان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها