خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک گروه سارق مسلح مورد رصد پلیس آگاهی استان قرار گرفت و طی عملیاتی بامداد امروز 8 نفر از این سارقان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۷۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از نجف‌آباد به نقل از فارس، سردار مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز با حضور در بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد از یکی از نیروهای انتظامی مجروح‌شده در درگیری شب گذشته با سارقان، عیادت کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در جریان این عیادت درباره عملیات شب گذشته نیروهای انتظامی اظهار کرد: یک گروه سارق مسلح در سطح استان فعال بود که با کار اطلاعاتی، فنی، پلیسی و علمی که انجام شد این تیم مورد رصد پلیس آگاهی قرار گرفت و طی عملیاتی بامداد امروز پلیس با این تیم مسلح درگیر شد.

وی افزود: در این درگیری یک نفر از همکاران ناجا مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفت و دو نفر از سارقان مسلح به ضرب گلوله پلیس زمین‌گیر و تا این لحظه 8 نفر از این سارقان دستگیر شدند که با پیگیری‌های به عمل آمده عملیات تکمیلی برای دستگیری کامل این باند سرقت مسلحانه و سرقت به عنف در حال انجام است.

به گزارش فارس، معصوم‌بیگی با حضور در آگاهی شهرستان نجف‌آباد با نیروهای حاضر دیدار و در سخنان کوتاهی با تقدیر و تشکر از عملیات بامدادی این نیروها اظهار کرد: امنیت مهمترین نیاز و سرمایه هر جامعه‌ای است که در دستان شماست و برای حفظ آن باید تلاش کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها