مسئول بسیج اصناف استان قزوین در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

تأسیس کارگاه تولیدی برای بیش از 120 بانوی سرپرست خانوار توسط بسیج/ طرح اشتغال‌زایی که در کمتر از 5 ماه به صادرات رسید

رنجبر به فعالیت دو شیفت این کارگاه تولیدی اشاره کرد و گفت: بیش از 120 بانوی سرپرست خانوار در این واحد تولیدی- صنعتی مشغول به کار هستند و به لطف خداوند درآمد مطلوبی هم دارند.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۶۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱

عباس رنجبر مسئول بسیج اصناف استان قزوین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه حمایت از صنایع و کارگاه های تولیدی نوپا از اولویت های بسیج اصناف است، اظهار داشت: بسیج اصناف استان قزوین بر همین اساس از چهار ماه پیش اقدام به تأسیس و راه اندازی یک مرکز کارآفرینی برای بانوان سرپرست خانوار قزوینی کرده است.

وی به فعالیت دو شیفت این کارگاه تولیدی اشاره کرد و گفت: بیش از 120 بانوی سرپرست خانوار در این واحد تولیدی- صنعتی مشغول به کار هستند و به لطف خداوند درآمد مطلوبی هم دارند.

مسئول بسیج اصناف استان قزوین ادامه داد: مسئول بسیج خواهران بسیج اصناف قزوین که طراح لباس و خبره کار تولید البسه است، متولی اصلی این طرح می باشد و با رایزنی هایی که با دستگاه ها و جامعه خیرین داشته است، توانسته تجهیزات مورد نیاز خیاطی و سرمایه اولیه تأسیس این کارگاه را تأمین کند.

رنجبر با اشاره به رشد زودهنگام این کارگاه تولیدی، گفت: هم اکنون با گذشت تنها چهار ماه از فعالیت این کارگاه، سفارش تولید 25 هزار قواره چادر برای دبی را گرفته اند. همچنین دوخت پرچم های دهه فجر امسال برای ارگان ها و سازمان ها را نیز عهده دار بودند.

وی با تأکید بر لزوم رواج این نوع کارگاه های تولیدی در سراسر کشور، افزود: طرح ما مورد توجه بسیاری از مسئولین قرار گرفته و هم اکنون به الگویی در سراسر کشور تبدیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار