فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در بیانیه‌ای از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد
کد خبر: ۸۹۸۸۱۴۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار ، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد، متن این بیانیه به شرح ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تاریخ اسلام جز یک برهه از صدر اسلام، جوانانى مثل جوانهاى ایران ما سراغ ندارد و ملتى مثل ملت ایران در تاریخ ثبت نشده است.
حضرت امام خمینی(ره)

ملت بزرگ ایران بار دیگر گلبانگ حضور و شعور وبصیرت سردادند.
حضور حماسی مردم سرفراز ایران ،در لبیک به خلق۲۲ بهمن تماشایی رهبر معظم انقلاب (مدظله الشریف)در جشن چهل سالگی انقلاب بی بدیل است.

هوشمندی وبیداری و فرصت شناسی و همبستگی و همدلی و حضور مردم در سراسر کشور، یک بار دیگر معادلات دشمنان نظام را برهم ریخت ، ندای بصیرت وشور و شعور انقلابی ویکدلی مردم به جهانیان ثابت کرد،هیچ توطئه ای نمی تواند،امنیت و تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند،چرا که مردم بزرگترین پشتیبان این نظام هستند.

با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر رهبر فرزانه انقلاب و تقدیر از حماسه حضور ملت بزرگ ایران که با وجود مشکلات اقتصادی ومعیشتی ،برگ زرین دیگری بر اوراق درخشان تاریخ انقلاب افزودند، از دولت و مجلس و قوه قضاییه ومدیران و مسئولین در تمام سطوح ،درخواست می نماییم ،به پاس بزرگی این مردم همیشه در صحنه که در تمام ۳۹ سال انقلاب با نثار عزیزترین سرمایه های زندگی خود پشتیبان نظام بوده اند ، مصمم تر از دیروز ، با تمام توان خود به دور از نگاه های جناحی و سیاسی، با وحدت و یکدلی وهم افزایی تنها به مردم بیندیشند و عدالت محوری،پرهیز از اتلاف زمان،مبارزه با اشرافی گری و پاسخ به مطالبات برحق و حل مشکلات مردم تنها اولویت آنها باشد.

عزت و سرافرازی واقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز پرچم عدالت،صلح و مهرورزی واقتدار نشات گرفته از اسلام ناب محمدی(ص) درعرصه های بین المللی را از خداوند سبحان مسئلت می نماییم.

۲۲ بهمن ۱۳۹۶
حمیدرضا حاجی بابایی

فراکسیون نمایندگان ولایی

انتهای پیام/

ارسال نظرات