خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: ساده‌زیستی مسئولین از مهم‌ترین راهکارهای ریشه‌کن شدن فساد اقتصادی در جامعه و از اصلی‌ترین مطالبات مردم می‌باشد.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۳۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

سرگرد امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون بیانات رهبر انقلاب در خصوص فساد اقتصادی با اشاره سخن امام راحل(ره) در دی ماه سال 1358 اظهار کرد: کسی که در سمت و پست محول شده به خود کوتاهی کند یقینا ضدانقلاب است لذا مسئولین باید هوشیار باشند.
وی با اشاره به اهمیت ساده‌زیستی مسئولان تصریح کرد: ساده‌زیستی مسئولین از مهم‌ترین راهکارهای ریشه‌کن شدن فساد اقتصادی در جامعه و از اصلی‌ترین مطالبات مردم می‌باشد.
این مسئول توضیح داد: فساد در دربار، تبعیض طبقاتی و فاصله گرفتن مردم از حکومت از اصلی‌ترین دلایلی بود که سبب سرنگونی رژیم طاغوت در کشور شد لذا مسئولین باید ساده‌زیستی را در اولویت‌ قرار دهند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا مطرح کرد: ائمه‌اطهار(س)، امام راحل و هم‌چنین رهبر انقلاب بهترین الگوهای ساده‌زیستی هستند و مسئولین نیز باید به تبعیت از آن‌ها ساده‌زیست بوده و مانع بروز فاصله طبقاتی در جامعه شوند.
امیری‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت افزایش تبعیض، گرانی و فاصله طبقاتی یقینا شاهد افزایش نارضایتی مردم خواهیم بود و در مقابل آن اگر فاصله طبقاتی در جامعه کمتر شود میل و علاقه مردم به این نظام بیشتر شده و بازخورد خوبی را در جامعه به همراه خواهد داشت.
وی در بخش پایانی این گفت و گو با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: برای نابود شدن اژدهای هفت‌سر فساد اقتصادی در کشور باید ساده‌زیستی سرلوحه زندگی مردم و مسئولین قرار بگیرد.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها