خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج جوادالائمه ادره کل بهزیستی خبر داد:
جعفری ها گفت: اردوهای جهادی در روستاهای تحت پوشش سازمان با هدف دستگیری از نیازمندان برگزار می گردد
کد خبر: ۸۹۸۸۱۲۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

جواد جعفری ها، فرمانده پایگاه بسیج جواد الائمه بهزیستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص برگزاری اردوهای جهادی در روستاهای تحت پوشش سازمان بهزیستی بیان کرد: اردوهای جهادی در روستاهای تحت پوشش سازمان با هدف دستگیری از نیازمندان برگزار می گردد.
وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برگزاری مستمر اردوهای جهادی در روستاهای تحت پوشش سازمان و جامعه هدف برگزار می شود.
فرمانده پایگاه بسیج جوادالائمه اداره کل بهزیستی استان قزوین با بیان این که طی دو سال گذشته بالغ بر 12 روستای تحت پوشش مورد بازدید قرار گرفته، اظهار کرد: از مهمترین رهاورد این اردوها برای سازمان احیاء و حفظ روحیه جهادی بین کارکنان، بسیجیان و شناسایی قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه هدف در روستاهای محروم و دور افتاده می باشد.
جعفری ها عنوان کرد: از دستاوردهای مهم این برنامه برای ساکنین روستا، ارائه خدمات مشاوره در خصوص مهارت های زندگی و فرزند پروری توسط کارشناسان حوزه پیشگیری سازمان و همچنین معرفی خدمات اورژانس اجتماعی در مدارس و دهیاری ها از طریق کارشناسان این حوزه می باشد.
وی افزود: ارائه راهنمایی لازم جهت دریافت تسهیلات وام های خود اشتغالی و مسکن برای توانمند سازی مددجویان واجد الشرایط، ساخت و تعمیر منازل مددجویان با همکاری معاونت مشارکت های بهزیستی و بسیج سازندگی در برخی از روستاها و اولویت بندی مددجویان سازمان بر اساس مشکلات موجود در راستای تسریع و تسهیل دریافت خدمات از سازمان و همچنین فراهم کردن بستر مناسب برای ارائه هر چه بهتر خدمات از طریق خیرین نیکوکار به جامعه هدف سازمان از دیگر دستاوردهای این اردوهای جهادی می باشد.
فرمانده پایگاه بسیج جوادالائمه بهزیستی در ادامه تصریح کرد: توزیع بسته های حمایتی و تحصیلی شامل لوازم التحریر، کیف و غیره از دیگر فعالیت‌های انجام شده می باشد.
جعفری ها در پایان گفت: این اردوها جهت دیدار و دلجویی از مددجویان سازمان و بررسی مسائل و مشکلات آنها با توان و دقت نظر بیشتری ادامه خواهد داشت.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها