خبرهای داغ:
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود با بیان اینکه آمریکایی‌ها از جمهوری اسلامی می‌ترسند، گفت: در حال حاضر ایران در زمینه‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و امنیت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۱۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی باقری در جلسه حلقه صالحین پایگاه اسوه عفاف حوزه بسیج اصناف الهادی در گلزار شهدای شاهرود با اشاره به بحث مقایسه انقلاب اسلامی با زمان قبل از آن اظهار کرد: در زمان شاه حکومت‌های خارجی بر ما تسلط داشتند و هیچ‌کسی جرأت اعتراض نداشت و اگر اعتراض می‌کردیم هر بلایی که می‌خواستند سرمان می‌آوردند و موردتهاجم آن‌ها قرار می‌گرفتیم و برعکس آن این بود که حتی اگر شاه این کشور اگر می‌خواست به سرباز آمریکایی یا غربی توهینی کند، بدبختش می‌کردند و این وضع کشور ما در زمان طاغوت بود.
وی افزود: در زمان قبل از انقلاب اسلامی در زمینه علمی کشوری مصرف‌گرا بودیم و هیچ تولیدی جز نفت نداشتیم که نفت هم خود آمریکایی‌ها استخراج می‌کردند و به تاراج می‌بردند.
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به همایش هادیان سیاسی در تهران و سخنان سرتیپ خاتمی در آن همایش گفت: ما در زمان طاغوت اجازه اینکه نزدیک هلی‌کوپتر شویم، نداشتیم یا اگر تأسیسات ما را قرار بود تعمیر کنند، آمریکایی‌ها اجازه نمی‌دادند، نزدیک انبار تأسیسات شویم؛ درواقع ما هیچ اختیاری نداشتیم.
باقری با بیان اینکه امروز به حول و قوه الهی با این انقلاب عظیمی که شد، دستاورد‌های بسیار عظیمی به دست آوردیم که باید به‌عنوان یک ایرانی به خود ببالیم، اضافه کرد: باید غرور داشته باشیم که انقلاب کردیم و از انقلاب پاسداری و در این مملکت با افتخار خدمت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه چرا کشور ما به‌عنوان کشور برتر دنیا مطرح است، تصریح کرد:، چون ما می‌توانیم خودکفا باشیم؛ امام راحل به‌عنوان معمار انقلاب در هشت سال دفاع مقدس هرجا که پیام می‌دادند، می‌گفتند «ما می‌توانیم» را در جنگ به دنیا ثابت خواهیم کرد که می‌توانیم پشت ابرقدرت‌ها را به خاک بمالیم، ما در جنگ حقانیت و واقعیت خودمان را به دنیا ثابت کرده و می‌کنیم.
باقری تصریح کرد: امروز اگر کشور آمریکا و یا ابرقدرت‌ها و یا رئیس‌جمهوری وقت آمریکا در سخنرانی‌ها یا در همه توئیت‌هایش صحبت از جمهوری اسلامی ایران می‌کند، این به دلیل وحشت و ترس زیاد آمریکایی‌هاست؛ آن‌ها اگر بدانند که می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران حمله کنند و جمهوری اسلامی را از بین ببرند، یک‌لحظه هم درنگ نخواهند کرد.
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود عنوان کرد: اگر داعش در سوریه به وجود آمد، هدف آن‌ها از بین‌بردن امنیت ایران بود، اگر سی‌دی‌های آن‌ها که در قالب سخنان فرمانده‌های آن‌ها به سربازانشان است، بگیرید و گوش کنید متوجه می‌شوید که چه می‌گویند، آن‌ها می‌گویند ما به قم و مشهد حمله می‌کنیم و نسل شیعه را از بین خواهیم برد که البته به حول و قوه الهی نابود شدند؛ چنانچه خداوند وعده داده که اگر دین خدا را یاری کنید شما را یاری خواهیم داد که در جمهوری اسلامی محقق شد و نتوانستند ما را از بین ببرند بلکه ما آن‌ها را از بین بردیم.
باقری ادامه داد: امروز در سوریه، لبنان، عراق و افغانستان تصمیم می‌گیریم، چنانچه واقف هستید در اربعین حسینی اگر توفیق حضور در پیاده‌روی داشتید، مشاهده کردید که در کنار عمود‌ها و موکب‌ها عکس مقام معظم رهبری، آیت‌الله سیستانی و سردار سلیمانی نصب شده است.
وی تصریح کرد: امروز در دنیا و حتی کالج‌های تحقیقی دنیا محبوب‌ترین فرد به‌عنوان ترسیم‌کننده استراتژی نظامی دنیا سردار سلیمانی است و این ابهتی بزرگ برای کشور جمهوری اسلامی ایران است.
عضو سابق شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه چرا در برجام زوم کردند روی اینکه بحث موشکی ایران باید از بند‌های برجام باشد و در موردش بحث شود، گفت: امروز در بخش هوافضا از کشور‌های برتر جهان هستیم و در بخش سایت موشکی، شهر‌های موشکی متعددی در کشور داریم؛ ما ماهواره پرتاب کردیم و نیز چهار ماهواره دیگر در آینده پرتاب خواهیم کرد که این‌ها همه از قدرت و ابهت کشور ماست که در سایه مقام عظمای ولایت شکل‌گرفته است.
باقری بیان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند و نمی‌رفتند که در سوریه بجنگند، الآن باید در کشور و در شهر‌های خودمان با آن‌ها می‌جنگیدیم؛ این را بعضاً به کسانی که خدایی نکرده نادانسته حرف می‌زنند و می‌گویند چرا ما به سوریه، لبنان و افغانستان کمک می‌کنیم، بگویید و توضیح دهید، اما الآن هزینه کمتری می‌کنیم و تلفات کمتری می‌دهیم.
وی خاطرنشان کرد: ایران در خاورمیانه نقش به‌سزایی دارد و در زمینه‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و امنیت سخنان زیادی داریم که در این مقوله نمی‌گنجد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها