جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع):

حضور مردم در راهپیمایی امروز بی‌نظیر بود/ عده‌ای پرچم ایران را برای تطهیر خاندان پهلوی و منافقین آتش زدند

جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) گفت: حضور جمعیت در راهپیمایی امروز با توجه به حجم اخبار دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای واقعاً بی‌نظیر بود.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۱۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار محمد شعبانی در یادواره شهدای سرافراز عملیات والفجر ۸ در شاهرود اظهار داشت: حضور جمعیت در راهپیمایی امروز با توجه به حجم اخبار دشمن در شبکه‌های ماهواره‌ای واقعاً بی‌نظیر بود.
وی با اشاره به عملیات والفجر ۸ افزود: این عملیات عجیب بود و چند اتفاق افتاد و مردم باید بدانند که فرزندان ما چه کردند. در سده اخیر، چهار جنگ اتفاق افتاد که دفاع مقدس دو هزار ۸۷۸ روز طول کشید و والفجر ۸ در اوج عملیات‌ها قرار دارد.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) گفت: عملیات که انجام شد، اتفاقی افتاد که کسی به آن توجه نکرد؛ رئیس‌جمهوری آمریکا، ریگان قلدر بود و بعد این عملیات آمریکا و شوروی وقت پیام‌ها فرستادند.
شعبانی با بیان اینکه دشمنان از مردم ما سیلی بدی خوردند که هنوز جایش روی صورت آن‌ها هست، گفت: امام راحل فرمودند: هیچ‌کس با دشمن ملاقات نکند؛ در طول جنگ خیلی از عملیات‌ها انجام شد، در حالی که نهالی نوپا بودیم و ارتش در ابتدای جنگ آمادگی نداشت؛ اما بدنه ارتش حزب‌الله بود.
وی تصریح کرد: متخصصان اصلاً فکر نمی‌کردند چنین عملیاتی انجام شود؛ در نگاه کلاسیک رودخانه مانع و اروند خطرناک بود.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) عنوان کرد: ما در جنگ به تکلیفمان عمل کردیم و پشیمان نیستیم و ابهت شرق و غرب را در جنگ شکستیم.
شعبانی گفت: اینکه روسیه در سوریه امروز دنبال ایران آمده است، اتفاقی نیست و آمریکا می‌خواهد نفوذ ما را در منطقه از بین ببرد؛ عملیات والفجر ۸ نقطه عطفی در تحولات منطقه بود.
وی تصریح کرد: زمان جنگ معرفت، بصیرت و اعتقاد داشتیم؛ تا زمانی که یک واقعه با هنر آغشته نشود، در تاریخ جاودانه نمی‌شود و رهبری بر این امر تأکید دارند.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) با اشاره به آشوب‌های اخیر گفت: فتنه ۸۸ را دیدیم و امروز عده‌ای پشیمان هستند و اسنادی وجود دارد که چه کسانی از آل‌سعود برای اغتشاش در کشور پول گرفتند.
شعبانی افزود: در دی‌ماه آشوب کوری داشتیم و باید عوامل آن‌ها را بررسی کنیم؛ عوامل درون‌زا و برون‌زا و عوامل نزدیک و دور را باید بررسی کنیم.
وی ادامه داد: دشمنان ۶ سال پیش داعش را مطرح کردند و یک پازل از تکفیری‌ها، جدایی کردستان، عراق و سعد حریری ساختند.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) با اشاره به عوامل برون‌زا گفت: تکفیری‌ها و وهابی‌ها در منطقه شروع به کار کردند تا خلافت ایجاد کنند و چهره‌ای از اسلام را نشان دهند که کسی جرأت نکند مسلمان شوند.
شعبانی افزود: سوریه و عراق آزاد شد و داعشی‌ها امروز سرزمین ندارند؛ البته در خانه‌ها با هم درگیر هستند و شرایط را خدا این‌گونه طراحی کرده است.
وی ادامه داد: تا سوریه آزاد شد، کردستان اعلام استقلال کرد تا دولت عراق ثبات نداشته باشد؛ رژیم صهیونیستی برای تجزیه منطقه نفوذ کرد، اما به نتیجه‌ای نرسید.
جانشین مجتمع دانشگاهی امام حسین (ع) اضافه کرد: بعد از داعش، کردستان شلوغ شد و بعد سعد حریری نخست وزیر لبنان که سنی و عامل سعودی است، یک‌دفعه به عربستان رفت و بعد از چند مدت به کشورش بازگشت و دشمن در این جریانات هم موفق نشد.
شعبانی اضافه کرد: یمن یک هزار و ۱۳۹ روز تحت بمباران وحشتناک عربستان است؛ جنگ تمام شده، اما دفاع باقی است.
وی گفت: امروز عده‌ای برای تطهیر خاندان پهلوی و منافقین، پرچم مقدس ایران را در برخی نقاط آتش زدند و پایین آوردند و دانشجوی ملایری اذعان می‌کند برای پول این کار را کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار