دیدار خواهران بسیج رسانه استان همدان از خانواده شهید الوانی

به مناسبت ایام سوگواری حضرت ام ابیها (س) و گرامیداشت ایام پر برکت دهه فجر، خواهران بسیج رسانه استان همدان از خانواده شهید الوانی دیدار نمودند.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۰۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از همسر و فرزند شهید الوانی برگزار شد. سرکار خانم اعظم فتحی همسر شهید الوانی در این دیدار بسیار روحانی و معنوی از خاطرات زیبای ازدواج خود با شهید و زندگی مشترک پر از معنویتشان یاد کردند و حاضرین را با صحبتهای زیبایشان منقلب ساختند. ایشان از سجایای اخلاقی ، ولایت پذیری و عشق به اهل بیت (ع) همسرشان گفتند و فرمودند من وپسرم هم راه ایشان را ادامه می دهیم . سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع‌الوانی» به عنوان دهمین شهید مدافع حرم استان همدان، از یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه از مدافعان حرم آل‌الله در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌ دست تروریست‌های تکفیری داعشی در 7مهر ماه سال 1395به شهادت رسید.
دیدار خواهران بسیج رسانه استان همدان از خانواده شهید الوانی
به مناسبت ایام سوگواری حضرت ام ابیها (س) و گرامیداشت ایام پر برکت دهه فجر، خواهران بسیج رسانه استان همدان از خانواده شهید الوانی دیدار نمودند. این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دلجویی از همسر و فرزند شهید الوانی برگزار شد. سرکار خانم اعظم فتحی همسر شهید الوانی در این دیدار بسیار روحانی و معنوی از خاطرات زیبای ازدواج خود با شهید و زندگی مشترک پر از معنویتشان یاد کردند و حاضرین را با صحبتهای زیبایشان منقلب ساختند. ایشان از سجایای اخلاقی ، ولایت پذیری و عشق به اهل بیت (ع) همسرشان گفتند و فرمودند من وپسرم هم راه ایشان را ادامه می دهیم . سرهنگ دوم پاسدار «محمدرضا زارع‌الوانی» به عنوان دهمین شهید مدافع حرم استان همدان، از یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه از مدافعان حرم آل‌الله در عملیات مستشاری و در حفظ و حراست از حرم حضرت زینب(س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در سوریه به‌ دست تروریست‌های تکفیری داعشی در 7مهر ماه سال 1395به شهادت رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار