همکاران شهرداری زنجان در مجموعه خدمات شهری مناطق به صورت شبانه روزی و بصورت همه جانبه در حوزه های خدمات رسانی حاضر هستند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۹۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون خدمات شهری شهردار زنجان با اشاره به آمادگی شهردار زنجان در روزهای بارانی، گفت: یکی از اقداماتی که معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان انجام می‌دهد، فعالیت در حوزه پاکسازی معابر است.

غلامحسن احمدی با اشاره به اینکه بیشترین حجم کاری شهرداری در این حوزه در روزهای برفی و بارانی است، افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی هم اکنون نیز شهرداری آماده ارائه خدمات است.

وی اظهارداشت: همکاران شهرداری زنجان در مجموعه خدمات شهری مناطق به صورت شبانه روزی و بصورت همه جانبه در حوزه های خدمات رسانی حاضر هستند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان تصریح کرد: نیروهای شهرداری به ویژه پاک بانان خدوم و کارگران عزیز خدمات شهری در راس این خدمتگزاران و زحمت کشان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه کارگران شهرداری به صورت روزانه از ساعات ابتدایی شب در حال پاکسازی مسیرهای اصلی ، خیابان ها، معابر و میادین شهر مشغول رفت و روب و تنظیف سطح شهر هستند، افزود: البته از مردم نیز می‌خواهیم همکاری لازم را با زحمت کشان شهر داشته باشند.

احمدی در ادامه به برنامه‌های آتی معاونت خدمات شهری شهرداری زنجان برای مناسبت‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: یکی از این مناسبت‌ها روز درخت و درختکاری است که طبق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی در این ایام انجام خواهد شد

وی با اشاره به اینکه هر سال همزمان با این هفته غرص نهال در پارک‌های شهر انجام می‌شود، اضافه کرد: در این ایام شهرداری در همه معابر و خیابان‌ها اقدام به کاشت نهال می‌کند.

ارسال نظرات