خبرهای داغ:
اولین دوره مسابقات فوتسال صالحین یادواره سردار شهید علی داوری در برخوار برگزار شد و تیم هیئت صاحب الزمان (عج) کربکند در نهایت در رده سنی نونهالان قهرمان شد و تیم پایگاه بسیج شهید صدوقی در رده نوجوانان به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۹۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، اولین دوره مسابقات فوتسال صالحین یادواره سردار شهید علی داوری به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام ) برخوار برگزار شد.
چهار تیم در رده سنی کودکان و شش تیم در رده سنی نوجوان در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که تیم های شرکت کننده در رده سنی کودکان شامل: تیم پایگاه بسیج شهید بهشتی، تیم شهید صدوقی، شهید مطهری و هیئت صاحب الزمان (عج) کربکند بودند.
تیم پایگاه بسیج شهید صدوقی دو امتیاز و تیم پایگاه بسیج شهید مطهری موفق یه دریافت سه امتیاز شد، تیم پایگاه بسیج شهید بهشتی ۲ نیز با کسب دو امتیاز در مقابل تیم هیئت صاحب الزمان (عج) کربکند ۲ که سه امتیاز به دست آورده بود، مغلوب و تیم کربکند در ضربات پنالتی به مرحله بعدی صعود کردند.
تیم پایگاه بسیج شهید صدوقی نیز در مقابل تیم هیئت صاحب الزمان (عج) کربکند بازی کرد و به ترتیب موفق به کسب یک و پنج امتیاز شدند، تیم پایگاه بسیج شهید مطهری نیز سه امتیاز و تیم پایگاه بسیج شهید بهشتی موفق به کسب یک امتیاز شدند.
فینال مسابقات رده سنی کودکان نیز برگزار شد و طی آن تیم پایگاه بسیج شهید مطهری در مقابل تیم هیئت صاحب الزمان کربکند موفق به کسب امتیاز نشد و تیم کربکند پنج امتیاز از آن خود کرد.
در رده سنی نوجوانان نیز شش تیم پایگاه بسیج شهید دستغیب، پایگاه بسیج شهید بهشتی، پایگاه بسیج شهید صدوقی، پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) سرجوب دولت آباد، هیئت صاحب الزمان کربکند و کانون فرهنگی مسجد بقیه الله دولت آباد شرکت کردند و بازی ها به صورت دو حذفی برگزار و نتایج به شرح زیر حاصل شد:
مرحله اول بازی ها:
پایگاه بسیج شهید بهشتی پنج امتیاز، کانون فرهنگی مسجد بقیه الله (عج) ۰، پایگاه بسیج شهید صدوقی چهار امتیاز و تیم هیئت صاحب الزمان کربکند دو امتیاز به دست آوردند، تیم پایگاه بسیج شهید دستغیب نیز یک امتیاز با بازی در مقابل تیم پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) که موفق به کسب پنج امتیاز شده بود، به دست آورد.
در مرحله بعدی مسابقات، تیم پایگاه بسیج شهید بهشتی دو امتیاز، تیم پایگاه بسیج شهید صدوقی چهار امتیاز، تیم پایگاه بسیج شهید بهشتی پنج امتیاز و تیم مقابل آن کانون فرهنگی مسجد بقیه الله هیچ امتیازی کسب نکرد.
در مرحله نیمه نهایی رقابت ها نیز، تیم پایگاه بسیج شهید صدوقی شش امتیاز در مقابل تیم پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) که یک امتیاز به دست آورده بود، کسب کرد و تیم پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) نیز با تیم پایگاه بسیج شهید بهشتی به رقابت پرداختند و به ترتیب سه و یک امتیاز از آن خود کردند.
فینال این مسابقات نیز برگزار شد و تیم پایگاه بسیج شهید صدوقی با کسب پنج امتیاز در مقابل تیم پایگاه بسیج صاحب الزمان (عج) که دو امتیاز به دست آورده بود، به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
ابتدا بازی های مقدماتی از صبح روز جمعه ساعت ۹ با افتتاحیه مسابقات شروع و ساعت ۱۷ به پایان رسید، در ادامه این مسابقات روز یک شنبه از ساعت ۱۴ مسابقات آغاز و ساعت ۱۷:۳۰ به پایان رسید.
تیم هیئت صاحب الزمان (عج) کربکند در نهایت در رده سنی نونهالان قهرمان شد و تیم پایگاه بسیج شهید صدوقی در رده نوجوانان به مقام قهرمانی دست یافت.
مراسم تجلیل و اهدای جوایز دو تیم قهرمان روز جمعه در نماز جمعه با حضور مسئولان شهرستان برگزار می شود.
مسئولان بسیج و سپاه برخوار، اصغر کمالی مقدم از چهره های ورزشی شهرستان از مسئولان حاضر در این مسابقات بودند.
این مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد دولت آباد در سالن ورزشی این داشنگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها