خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری:

حضور 15تخصص در طرح پزشکی جهادی میلاد تا میلاد

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری گفت: برای اولین بار طرح پزشکی جهادی در خراسان جنوبی با تجهیز بیمارستان خاتم الانبیاء اسدیه و با حضور کادر پزشکی تکمیل با 15 رشته تخصصی و 100 نفر پزشک و پیراپزشک انجام می شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۸۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان ثابت تخصصی از میلاد تا میلاد اظهارداشت: ماموریتی که به نیروی زمینی سپاه واگذار شد جزء مطالبات رهبر انقلاب در شرق کشور است.

وی عنوان کرد: رهبر انقلاب در درس خارج از فقه خودشان هدف از انتقال داعش به افغانستان را  عاملی برای ناامن کردن جمهوری اسلامی دانستند برای ما تلنگری است که باید برای حفظ امنیت در مرزها تلاش کنیم.

رجب زاده با بیان اینکه قرارگاه شهید ناصری از ابتدای سال جاری در منطقه مرزی خراسان جنوبی مستقر شده است افزود: طبق ابلاغ رهبر انقلاب قرارگاه در سه حوزه مسئولیت دارد.

وی بیان داشت: در حوزه امنیت پایدار که با جمع کردن مردم و جوانان منطقه کارها و آموزش های خوبی در راستای آمادگی داشتیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری گفت: دومین ماموریت در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری است که در طی 10 ماه خدمت بیش از 86 پروژه عمرانی که خود مردم کمک کردند و در  توزیع بسته ها و برنامه عمرانی بلند مدت در حوزه آبخیزداری و آب خوان داری کار انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و سلامت ماموریت داریم گفت: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم تهدیدات و تهاجم دشمن برای نابودی انقلاب در این ایام  طرح پزشکی جهادی از میلاد تا میلاد برای خدمت به مردم در منطقه مرزی خراسان جنوبی اجرا می شود.

سردار رجب زاده با بیان اینکه این طرح در استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان انجام شده است گفت: در خراسان جنوبی به نحوی مطلوب تر در حال انجام است. از امروز تا 28 بهمن بیمارانی که فرم ارجاع دارند برای درمان در بیمارستان تخصصی حاضر و تمام خدمات به طور رایگان انجام می شود.

وی ادامه داد: برای اولین بار طرح پزشکی جهادی در خراسان جنوبی با تجهیز بیمارستان خاتم الانبیاء اسدیه و با حضور کادر پزشکی تکمیل با 15 رشته تخصصی و 100 نفر پزشک و پیراپزشک انجام می شود.

رجب زاده با بیان اینکه در ضمن غربالگری گزارشاتی داده شد که به نتایج خوبی رسیدیم گفت: متاسفانه کودکان در اکثر روستا مشکل بینایی و مشکلات دهان و دندان داشتند.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری بیان داشت: نیروی زمینی سپاه، بهداری شمال شرق، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بسیج جامعه پزشکی استان در راه اندازی این بیمارستان تخصصی کار کردند و امیدواریم تدام داشته باشیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها