ملکی با بیان اینکه شهدا ساعت 15 بعد از ظهر دوشنبه 30 بهمن از مسیر جاده فیروزکوه وارد استان می‌شوند، گفت: شهدای گمنام در شهرستان سوادکوه (پل سفید و زیراب) مورد استقبال قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۶۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله ملکی در گفت‌وگویی از مراسم تشییع و تدفین 12 شهید گمنام در 5 شهر مازندران خبر داد و اظهار کرد: این شهدا در ایام فاطمیه دوم در شهرهای محمودآباد، قائمشهر، سیمرغ، ساری و بابل تشییع می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهدا ساعت 15 بعد از ظهر دوشنبه 30 بهمن از مسیر جاده فیروزکوه وارد استان می‌شوند، گفت: شهدای گمنام در شهرستان سوادکوه (پل سفید و زیراب) مورد استقبال قرار می‌گیرند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران افزود: سپس شهدای گمنام برای برگزاری مراسم شب وداع به حسینیه عاشقان ثارالله (ع) شهرستان قائمشهر منتقل شده و مراسم معنوی شب وداع با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور این شهرستان برگزار می‌شود.

این مسؤول به مراسم تشییع شهدای گمنام ساعت 9:30 صبح سه‌شنبه یکم اسفند به‌طور همزمان در شهرهای قائم‌شهر و ساری اشاره کرد و خاطرنشان کرد: قرار است یکی از شهدا در قائشهر و 11 شهید گمنام در شهرستان ساری تشییع شوند.

ملکی همچنین به مسیر تشییع شهدای در ساری اشاره کرد و گفت: مراسم تشییع 11 شهید گمنام ساعت 9:30 صبح سه‌شنبه یکم اسفند از میدان شهدا تا امامزاده یحیی برگزار می‌شود.

 ملکی بیان کرد: همچنین مراسم تشییع شهدا در شهرهای بابل، سیمرغ و محمودآباد ساعت 9:30 صبح چهارشنبه 2 اسفند و تشییع سه شهید گمنام ساعت 9:30 صبح پنجشنبه 3 اسفند برگزار می‌شود.

وی در ادامه به ارائه اطلاعات بیشتری از شهدای گمنام پرداخت و اضافه کرد: شهید گمنامی که قرار است در روستای قراخیل تدفین شود،28 ساله است و در عملیات ایزایی والفجر8 منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسید.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه 2 شهید گمنام که در دانشگاه آزاد محمود آباد تدفین می‌شوند به ترتیب 25 و 19 ساله هستند، گفت: این دو شهید گمنام به ترتیب در عملیات خیبر جزیره مجنون و عملیات محرم منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ادامه داد: دو شهید گمنام 24 و 20 ساله  که در عملیات‌های والفجر یک منطقه فکه و عملیات تک دشمن منطقه زبیدات به شهادت رسیدند در پارک شهر سیمرغ تدفین خواهند شد.

ملکی بیان کرد: شهرستان ساری میزبان 5 شهید گمنام است که دو شهید در اداره کل اطلاعات و سه شهید در منطقه دودانگه (محمدآباد) خاک‌سپاری می‌شوند.

وی یادآور شد: 2 شهید گمنام که در اداره کل اطلاعات تدفین می‌شوند 25 و 20 ساله هستند که به ترتیب در عملیات رمضان شرق بصره و تک دشمن در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: همچنین 3 شهید گمنام که در دودانگه تدفین می‌شوند، 26، 23 و 24 ساله هستند که به ترتیب در عملیات محرم منطقه شرهانی، عملیات رمضان منطقه شرق بصره و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

ملکی در پایان گفت: دو شهید گمنام که در دانشگاه علوم و فنون بابل تدفین می‌شوند، 26 و 29 ساله هستند که به‌ترتیب در عملیات بیت‌المقدس منطقه پنجوین و عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها