خبرهای داغ:
با حضور گسترده مردم شهرآبیک صورت گرفت؛
مردم انقلابی آبیک با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای وصف‌ناپذیر را رقم زدند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۴۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان آبیک با حضور امت حزب‌الله آغاز شد و دیروزمردم آبیک دوشادوش تمام ایران اسلامی چله انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.
مردم آبیک با حضور در مسیرهای اختصاصی راهپیمایی ۲۲ بهمن، فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
راهپیمایی مردم آبیک از خیابان شهرداری شروع و به بلوار طالقانی مقابل کمیته امداد امام خمینی(ره) ختم شد که خیل عظیم جمعیت در این مسیر دیده می‌شد.
مردم مومن و انقلابی شهرستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، روحانی و بازاری، نظامی و فرهنگی، ایثارگر و خانواده شهید، کارمند و کارگر بار دیگر به صحنه آمده‌اند تا با فریادهای استکبارستیز خود تجدیدعهد با آرمان‌های امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به رخ جهانیان بکشانند، در دست هر کدام از آن‌ها پلاکاردهایی با شعارهای”لبیک یا امام”، “فدائیان رهبریم” قرار داشت و قسمتی دیگر از جمعیت نیز شعارهایی علیه حرکات خصمانه دولت‌های غربی و آمریکا سر می‌دادند.
گفتنی است،استاندار مهمان ویژه این مراسم وسخنران راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در آبیک داود محمدی نماینده مردم قزوین االبرز و آبیک در مجلس و رییس کمسیون اصل نود بود.
6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها