خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد :انقلاب ما انقلابی برای خدا و در راه رسیدن به وعده های خدا بوده وهست.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۲۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمزه برین مسئول تربیت و آموزش سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اختتامیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ در شهر خاکعلی ضمن سلام و درود خدمت بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب بیان کرد : انقلاب ما انقلابی برای خدا و در راه رسیدن به وعده های خدا بود و هست ، قطعا انقلابی خدایی است که میتواند تحمل شکنجه و سال ها مبارزه و جان فشانی یک ملت در برابر طاغوت را جبران کند و بتوانند به این جمله ارزشمند برسند که می توان برای خدا و اسلام جان داد .
وی افزود : راز و رمز بزرگ موفقیت و پیروزی ما مردم در برابر طاغوت ؛ توکل به خدا و وعده های الهی و توسل به اهل بیت و ائمه و همچنین تبعیت محض از ولایت فقیه است و این انتظار می رود که این اعتقادات و تبعیت از رهبری در همه ی مردم و مسئولین ایجاد شود.
وی ضمن اشاره به خدمات انقلاب اسلامی به مردم خاطر نشان کرد: تمام این دستاورد ها و پیشرفت های کشور و عزت روز افزون ملت ایران نتیجه ی تبعیت محض از ولایت فقیه و اعتماد به وعده های الهی است و امروزه باید با اعتقادات زمان انقلاب همراه باشیم و طاغوت های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را نابود کنیم، و در برابر چشمان ناپاک دشمنانمان که لحظه ای آرام نمیشینند بایستیم.
برین بیان کرد : از بین بردن عفاف و حجاب بانوان ما هدف دشمن کینه توز ما می باشد که می خواهد مهمترین کانون تربیت ما را که همان خانواده است تخریب کند و در این راه از حمایت انسان های خود فروخته دریغ نمی کند و پیاده نظام خود را به راه می اندازد .
مسئول تربیت وآموزش سپاه صاحب الامر استان قزوین در خاتمه بیان کرد: مرد باید مطالبه های حق خود را از دولت و قوه قضاییه پیگیری کنند و با تبعیض هایی که میبینند مبارزه کنند و از راه های قانونی اقدام نمایند و البته شعار اصلی ما استقلال و آزادی است و خواهد بود و همچنین راز و رمز پیروزی انقلابمان توکل به خدا بود و این انقلاب برای خدا است و برای خدا خواهد بود.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها