بسیجیان حوزه ادارات شهرستان ری با حضور پرشور خود در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر پیروی خود از ولایت را به جهانیان به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

 

 

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج  ، به مناسبت سالروزی پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی بسیجیان حوزه ادارات شهرستان ری دوشادوش دیگر اقشار جامعه با حضور خود در راهپیمایی  22 بهمن ولایت پذیری خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ ابراهیم رفیعی فرمانده حوزه ادارات شهرستان ری ، با تأکید بر اینکه انقلاب ایران با انقلاب‌های دیگر در جهان کاملأ متفاوت بود، گفت: امروز بزرگ‌ترین ظلم در حق مردم ایران این است که بگوییم مردم برای تحریم‌ها از حق خود کوتاه آمدند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ایران انقلابی دینی بود، تصریح کرد: مردم ایران برای مادیات و معیشت خود انقلاب نکردند بلکه برای حفظ ارزش‌ها و اعتقادهای دینی‌شان با مستکبران به مبارزه پرداختند.

فرمانده حوزه ادارات شهرستان ری ابراز داشت: حضور ولایت فقیه در صدر انقلاب اسلامی ایران، موجب وجه تمایز با دیگر انقلاب‌ها شد.

رفیعی خاطرنشان کرد: مردم به خاطر اسلام، انقلاب و شهدا همچون ابتدای انقلاب،  پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آِیند.

ارسال نظرات