کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: بصیرت دانایی صرف نیست بلکه دانایی همراه با باور و ایمان است از این رو موجب هدایت وحرکت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۹۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ خسروی در یادواره ۹ شهید سرافراز روستای باغ سالار فریمان که با حضور نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و تنی چند از مسئولان ادارات و مردم ولایتمدار روستای باغ سالار و روستا‌های همجوار در محل مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) این روستا برگزار شد، با بیان این که اگر نعمت امنیت نعمت نظام اسلامی را شکرگذار باشیم خداوند به ما برکت می‌دهد، گفت: باید  شکرگزاری از نعمت‌های خداوند را همیشه انجام دهیم.

وی با بیان این که عزتی که امروز داریم به برکت خون شهدا و ایثارگران است گفت: برای اعتلای نظام و انقلاب در هر وجب از این مرز و بوم خون دادیم لذا امروز نگهداری انقلاب از خود انقلاب سخت‌تر و با اهمیت‌تر است.

این کارشناس سیاسی گفت: انچه انقلاب را نگه می‌دارد وحدت مردم، حفظ دین و باور‌های دینی و پشتیبانی از رهبر است لذا باید مسائل دینی را تقویت کنیم و مسجد و اعمال ما باید رنگ انقلاب به خود بگیرد.

خسروی در پایان با اشاره به لزوم داشتن بصیرت گفت: بصیرت دانایی صرف نیست بلکه دانایی همراه با باور و ایمان است از این رو موجب هدایت وحرکت می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها