امام جمعه ابرکوه در ۲۲ بهمن:

باید بدانیم که مخالف امام خامنه‌ای (مدظله) مخالف امام (ره) است/حضور گسترده مردم معادلات دشمنان را بر هم ریخت

امام جمعه ابرکوه ادامه داد: در برابر عده‌ای که ستون خیمه انقلاب و شخص، ولی فقیه را هدف قرار می‌دهند باید بدانیم که مخالف امام خامنه‌ای (مدظله) مخالف امام است.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۶۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ همزمان با سراسر ایران اسلامی؛ مردم ولایتمدار ابرکوه، با مشت‌های گره کرده و پرشورتر از هر سال فجر فاطمی را گرامی داشتند و با این حضور حماسی مهر تاییدی بر انقلاب زدند.
طنین شعار‌های انقلابی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل لرزه بر خیابان‌های شهر کویری ابرکوه انداخت.
در این مراسم باشکوه که مردم و مسئولین حضوری پررنگ و باشکوه داشتند امام جمعه ابرکوه حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: ۲۲ بهمن معجزه قرن و حادثه حیرت انگیزی بود که اسلام را از مهجوریت خارج و به عرصه حاکمیت و قدرت تغییر کننده در جهان تبدیل کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه ایجاد اغتشاشات ماه گذشته و تشدید تحریم هاى بعد از برجام با هدف جدایى مردم از حکومت انجام شد افزود: دشمنان به ‏طور قطع در ۲۲ بهمن سیگنال هایى براى ارزیابى موفقیّت برنامه‏هاى خود بررسى مى‏کند و این حضور پررنگ مردم در راهپیمایى مى‏تواند کلیّه برنامه‏هاى آن‏ها را به هم بریزد.
وی افزود: مردم ایران پس از گذشت ۳۹ سال از پیروزى انقلاب، هنوز شعار نه شرقى نه غربى سر مى‏دهند و بر سر اعتقادات خود ایستاده‏اند؛ این‏که چرا آمریکا مثل عراق و افغانستان به ایران حمله نکرد براى این است که در ایران «یک صدا» از ملت ایران صادر مى‏شود و آن صدا هم ا... اکبر است و اتحاد ملى و انسجام بار‌ها شرارت آمریکا را گرفته است.
سخنران مراسم باشکوه ۲۲ بهمن در ابرکوه تاکید کرد: جنبش بیدارى اسلامى کشورهاى منطقه که حتى به اروپا و آمریکا انجامیده است، چشم به پایمردى و استقامت ملت ما دارد.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه تحریف تاریخ انقلاب تهدید برای آن است افزود: گروه‌هایی هستند که از سیر و تاریخ انقلاب روایت دیگر دارند که با هدف خروج از بدنامی و فرار از پاسخگوئی خودشان صورت می‌گیرد تا حقیقت را به مسلخ برده و نسل جوان را متحیّر کردند و در پیچ و خم قرائت‌های دیگر و با جابجائی شهید و جلّاد بهره سیاسی کسب کنند.
امام جمعه ابرکوه ادامه داد: در برابر عده‌ای که ستون خیمه انقلاب و شخص، ولی فقیه را هدف قرار می‌دهند باید بدانیم که مخالف امام خامنه‌ای (مدظله) مخالف امام است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار