مردم ولایتمدار، انقلابی، بصیر و آگاه خلیل آباد بار دیگر همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۶۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در طلیعه سی و نهمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار خلیل آباد به خیابان‌ها آمدند و عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی را بار دیگر به نمایش گذاشتند و حماسه‌ای پرشورتر و چشمگیرتر از سال‌های قبل را خلق کردند.

جای جای خیابان امام(ره) شهر خلیل آباد مملو از شکوه مردمی است که موجی از دریای غیرت و ایستادگی را به نمایش گذاشتند.

حضور پرشور گروه‌های مختلف مردمی از جمله علما و روحانیان، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان و بانوان جلوه‌ای خاص از وحدت و همدلی مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته بود.

مردم خلیل آباد با سر دادن شعار‌های الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، لا اله الا الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود خائن، ۲۲ بهمن ماه یوم‌الله، بنیانگذار نهضت روح الله، یاد شهیدان خدا زنده باد، میثاق با شهیدان، میثاق با امام است و اطاعت از رهبری، حفظ خط امام است، پاسخ دندان‌شکنی به تهدید‌ها و اغتشاشات اخیر دادند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها