کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

برای صادرات محوری می‌توان روی بسیج حساب کرد

یک نخبه بسیجی گفت: بسیج نشان داده که همواره در مأموریت های محوله پیروز و سربلند بوده است، از طرفی در سال های اخیر این تشکل بزرگ مردمی ورودی موفق به عرصه اقتصادی داشته است.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۲۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۶

علیرضا محمدیان کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، به اهمیت توجه به صادرات در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: صادرات از جمله مؤلفه هایی است که میزان بالندگی و رشد اقتصاد یک کشور را نشان می دهد، هرچه میزان صادرات بالاتر برود، اقتصاد آن کشور نیز پیشرفت می کند، البته این در حالی است که خام فروشی، در رقم صادرات لحاظ نشود.

این نخبه بسیجی با بیان اینکه اوضاع صادرات در کشور مناسب نیست، اظهار داشت: چندین سال است که اقتصاددانان سرشناس به دولت توصیه می کنند که به فکر صادرات باشند، با این وجود دولت توجهی به این موضوع ندارد و هر ساله صرفا با میزان خام فروشی نفت، درصدی به میزان صادرات کشور می افزاید.

وی در ادامه بیان کرد: زمینه ها و ظرفیت های بسیاری برای افزایش صادرات در کشور وجود دارد که از جمله آن ها می توان به فعالیت تولیدکنندگان بسیجی اشاره کرد.

محمدیان تصریح کرد: بسیج نشان داده که همواره در مأموریت های محوله پیروز و سربلند بوده است، از طرفی در سال های اخیر این تشکل بزرگ مردمی ورودی موفق به عرصه اقتصادی داشته است، بنابراین می توان در موضوع صادرات محوری و افزایش صادرات روی بسیج حساب کرد. فقط کافی است به این نیروهای کارآمد اعتماد کرد و از آن ها استفاده نمود.

ارسال نظرات