پیام تشکر استاندار کردستان به مناسبت شرکت گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن

استاندار کردستان در پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را به مناسبت شرکت گسترده مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۹۰۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در پیامی از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد که متن پیام به این شرح است.

همانگونه که از مردم فهیم و با درایت استان کردستان انتظار می‌رفت با شرکت گسترده در راهپیمایی و جشن بزرگ ملی ۲۲ بهمن، بار دیگر شکوه، عظمت و پایبندی خود را به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند و ثابت کردند که علیرغم همه مشکلات و تبلیغات دشمنان کماکان آماده ایثار و جانفشانی در راه اعتلای اسلام و ایران هستند.

اینجانب ضمن تشکر از تمامی اقشار جامعه کردستان اعم از فرهنگیان، کارگران، کارکنان دولت، نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، اصناف، دانشجویان، دانش‌آموزان، کشاورزان و فعالان بخش‌های اقتصادی برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برای همه آرزوی سربلندی و موفقیت و بهروزی در راه اعتلای ایران سربلند اسلامی و کردستان عزیز را دارم و بر خود می‌بالم که خداوند سبحان توفیق خدمتگزاری به چنین مردمان بزرگ و با صلابتی را عطا فرمود:: ه. است.


امیدوارم در آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، استان کردستان با توجه خاص مسئولان و مشارکت و همدلی مردم شاهد تحول و تغییرات اساسی در همه ابعاد و زمینه‌ها باشد.


بهمن مرادنیا استاندار کردستان - یکشبنه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
ارسال نظرات
آخرین اخبار