استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور حماسی و گسترده مردم استان در یوم الله با شکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۷۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل پیام اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت تقدیر از حضور حماسی و گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به شرح ذیل است:

برگزاری پرشور و حماسه آفرین راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری صدای مردم این استان را از آسمان بام ایران به گوش ایرانیان و جهانیان رساند.

۲۲ بهمن آغازگر دوران عزت، آزادی و سربلندی ملت همیشه آزاده، سرافراز و سراسر افتخار ایران اسلامی است و همه ساله با برگزاری راهپیمایی در این روز بزرگ مردم همیشه در صحنه کشور عزیزمان خشم، نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد می زنند.

حضور حماسی، وحدت آفرین و دشمن شکن مردم چهارمحال و بختیاری همزمان با مردم آزاده ایران اسلامی در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن لرزه بر اندام استکبار جهانی و یاوه گویان شرق و غرب انداخت.

ملت ایران هیچگاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی آورد و برای حفظ عزت، اقتدار و حقانیت خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا به سرکردگی آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایستادگی خواهند کرد.

ضمن قدردانی از حضور گسترده، پرشور، آگاهانه و بابصیرت مردم نجیب، فهیم و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تداوم بیش از پیش، عزت و سربلندی مردم ایران اسلامی و استان را از درگاه ایزد یکتا آرزومندم.

ارسال نظرات