برجام دیگر قابل مذاکره مجدد نیست

رئیس کمیسون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن و آمریکا بداند برجام سند هسته‌ای بین ایران و دنیا است که دیگر قابل مذاکره مجدد نیست و این موضع صریح رهبر، ملت، مجلس و دولت ما است.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۷۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۱
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه شهرستان ما همه آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیمگچساران با حضور اقشار مختلف مردم ومسوولان شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و سخنران مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه دوگنبدان با بیان اینکه ۷۵ درصد از جمعیت کشور در آن دوران یا نونهال بودند و یا هنوز به دنیا نیامده‌اند، گفت: جمعیتی که امروز ما با آن‌ها روبرو هستیم جمعیتی کمی نیست و ما باید بتوانیم این جانفشانی‌های جوانان آن دوران را برای نسل امروز تبیین کنیم.
غلامرضا تاجگردون افزود: دشمنان بداند هر نسلی که وارد بشود بر جامعه ما آن چیزی که مطلوب خودشان است برای جامعه خواهند ساخت.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: مهم این است که ما با مردمانمان چگونه رفتار کنیم و امروز رهبر ما، دولت، مجلس هریک بر یک سری اصول پایبند هستند و خواهند ماند.
تاجگردون ادامه داد: دشمن ما بداند ملت ما بداند همچنان که رهبر ما فرمود: ه‌اند، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم و هیچ‌گونه نیرنگ آن را تحمل نخواهیم کرد.
وی گفت: دشمن و آمریکا بداند برجام سند هسته‌ای بین ایران و دنیا است که دیگر قابل مذاکره مجدد نیست و این موضع صریح رهبر، ملت، مجلس و دولت ما است.
تاجگردون با بیان اینکه آن زمان که آغوش ما باز بود مذاکره انجام و آن چه که لازم بود ترک و به نتیجه رسانده‌ایم، اضافه کرد: ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم در امور کشور دیگری دخالت کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: نگذاریم یادگاران دوران انقلاب را که مزارشان زیارت گاه هفتگی ما است و انقلابیونی که در این شهر وجود داشتند و حال از بین ما رفتند فراموش شود.
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت با اشاره به هجمه‌های شبکه‌های خارجی بر علیه ایران گفت: شما شبکه‌های خارجی را مشاهده کنید از کوچکترین تحریف انقلاب ببینید چگونه سوء استفاده می‌کند.
تاجگردون ادامه داد: باید دوگنبدان که شهر انقلاب بود و بیشترین شهید را در جنوب کشور تقدیم انقلاب کرده است در تاریخ بماند.
وی افزود: اعتدال در زندگی برای رسیدن به جا‌هایی که خداوند متعال به آن وعده داده، است.
وی گفت: به فرمود: ه امیرالمومنین توجه به خواص خشنودی عامه مردم را از بین خواهد برد و خشنودی عامه مردم است که می‌تواند خواص را ذلیل کند.
تاجگردون افزود:اگر در نظام ما و در هر تاریخی چهل و یا ۱۰۰ سال بعد احساس کنیم خواص می‌خواهد حاکم بر عامه جامعه بشوند و برای منافع خودشان کارکنند، بدانید از انقلاب، نظام و آرمان‌های امام و رهبرمان فاصله گرفته‌ایم.
رئیس کمیسون برنامه و بودجه کشور بیان کرد: ما سه نماینده استان با سلایق سیاسی متفاوت هستیم و با رای مردم به مجلس می‌رویم و به فرموده:  رهبرمان تا موقعه‌ای که دولت محترم در مسیر انقلاب و عزت مردم ایران عزیز قدم بر می‌دارد با رقبت و با تمایل و با عشق از دولتمان حمایت خواهیم کرد.
تاجگردون افزود: اگر سخن و حرفی و یا نقدی صورت می‌گیرد حرف ملت است و اگر تشکر می‌کنیم باز هم حرف مردم است و صدای ملت را به گوش دولت می‌رسانیم.
رئیس کمیسون برنامه و بودجه با اشاره به تصویب بودجه سال آینده گفت: شاید خیلی‌ها در نظام اجرایی دولت از آن چه که ما می‌گوییم خوششان نمی‌آید مهم نیست باید آن‌ها را موجه کنیم امروز شرایط ملت و مردم جوری است که باید به آن‌ها توجه کرد.
تاجگردون ادامه داد: چند نکته بیان شد حتما این نکته‌ها مخالف دارند و حتما این مخالفین خواص هستند که زورشان زیادتر از جامعه اکثریت است، اما باید حرف زد و با تصویب، نظارت و اجرا کرد.
وی با بیان اینکه من در مجلس بیان کردم و شاید شما مردم هم شنیده‌اید و دولت هم مخالف بوده است گفت: دولت مخالف باشد نظر خود را گفته است، اما باید حرف ملت خود را بگوییم من می‌گویم مردم، کارکنان دولت ۸۰۰ درصد از این جمعیت حقوقشان پایین‌تر از ۲ ملیون تومان است و ۸ درصد از این کارکنان در آن بالا سیر می‌کنند حق این است؟ عدالت علی این است؟ نظام جمهوری اسلامی بر این است؟ حجت بر من تمام است که باید حواسم باشد و آن چه که در فراز اخیرم عرض کردم ما باید عامه مردم را ببینیم.
ارسال نظرات