امام جمعه مرند:

مردم همچنان پای عهد خود ایستاده اند

امام جمعه مرند در راهپیمائی 22بهمن این شهرستان، گفت: ملت مسلمان ایران به تبعیت از مکتب عاشورا با همه موانع پیش رو، همچنان روی پیمان خود ایستاده اند.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۳۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده اظهارکرد: مردم ایران علیرغم مشکلات موجود، زمان شناس هستند و همیشه دشمنان را مایوس کرده اند.
وی افزود: 39 سال با تحریم و مشکل و جنگ روبرو بودیم اما روی پای خود بودیم و این انقلاب اسلامی، با تکیه بر مردم در جهان تاثیرگذار بوده است.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: ملت ایران اهل جنگ نیست اما برای ارتقای توان دفاعی خود هر روز تلاش می کند و دنیا نیز به قدرت دفاعی ایران پی برده است.
وی خاطرنشان کرد: باید قدر این امنیت را دانست و همه جناح ها باید تحت پرچم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، قرار بگیرند تا دشمن را مایوس کنیم.
حجت الاسلام نعمت زاده گفت: امروز مثل گذشته، وحدت در پناه اسلام در چارچوب انقلاب اسلامی ضروری است و حرکات وحدت شکن از سوی هر فرد یا گروهی، ظلم به این مردم و کشور است.
امام جمعه مرند همچنین بر ضرورت حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسوولان باید شبانه روز در فکر حل مشکلات مردم باشند، اگر انقلاب اسلامی امروز به این جایگاه رسیده با قدرت حضور مردم بوده است.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: ملت مسلمان ایران به تبعیت از مکتب عاشورا با همه موانع پیش رو همچنان روی پیمان خود ایستاده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار