به مناسبت دهه مبارک فجر، یادواره شهدای روستای حمزه آباد به همت حوزه ویژه نبی اکرم (ص) سپاه مهاباد و با حضور مردم شهید پرور این روستا و روستاهای اطراف در مسجد جامع روستا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۷۸۱۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار رنجبرزاده فرمانده سپاه مهاباد باتبریک ایام الله دهه فجر و باتشکر ویژه از برگزار کنندگان این یادواره بیان داشت : ماهر چه داریم از شهدا و خانواده های پرصلابت آنهاست همانگونه که مقام عظمای ولایت فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست .

فرمانده سپاه مهاباد افزود امروز ما به برکت خون شهدا توانسته ایم درتمامی زمینه ها به رشد و تعالی برسیم و این باعث عزت و افتخار برای جمهوری اسلامی هست و تمام مسلمانان دنیا به این عزت جمهوری اسلامی افتخار می کنند .

وی ادامه داد امام بزرگوار ما فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند ولی امروز بجای اینکه به خانواده های شهدا احترام بگذارند و یاحداقل در صورت عدم حل مشکل آنها ، راهنمای خوبی باشیم بعضا مشاهده می شود که به این خانواده های عزیز بی توجهی می شود و این همان چیزی است که دشمن می خواهد یعنی واژه های شهادت و ایثار و از خودگذشتگی به مرور زمان در جامعه ما کمرنگ بشود.

فرمانده سپاه مهاباد در پایان سخن خود با تاکید برپیروی از راه شهدا تا پیروزی نهایی ، اظهار داشت دشمن اصلی اسلام ، صهیونیست ها هستند چرا که با تجهیز یه عده از خدا بیخبر گروه تکفیری و داعشی سعی در نابودی اسلام و مسلمین دارند و همت گماشته اند تا تمامی زیرساخت های تاریخی و فرهنگی مارا ازبین ببرند ولی علمای تشیع و تسنن با هوشیاری و ایجاد وحدت و یکپارچگی تمامی این توطئه ها را ازبین برده اند و ما باید از خدا که پشتیبان مسلمین در سختی هاست تشکر کنیم.

لازم به ذکراست که شعرخوانی در مورد شهدا ، بیان مشکلات روستا توسط دهیار و تقدیر از خانواده های شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

ارسال نظرات