به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب ، جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در این ناحیه برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۸۷۸۰۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در این مراسم به جایگاه و ارزش سرباز اشاره نموده و گفت: مردم و جامعه قدر و منزلت جایگاه سربازی را بشناسند و به سربازان کشور افتخار کنند.

حجت الاسلام سیدصادقی افزود: سرباز یعنی کسی که در مواقع بحرانی و جنگ جان خود را در کف اخلاص گذاشته و از جان، مال و ناموس هم وطن خود دفاع می کند و نمونه آن سربازان غیور و جان برکف که در هشت سال دفاع مقدس، در دفاع از ارزش های دینی و میهنی، شهید و جانباز شدند.

وی با بیان اینکه سربازی ادای دین جوانان به کشوری است که در آن متولد و بزرگ شده اند، اظهار داشت: سربازان سهم عمده ای در قدرتمندی نیروهای مسلح و برقراری نظم و امنیت دارند و کسی که ملبس به لباس شریف سربازی می شود ملزم است شخصیت خود را با جایگاه و ارزش آن منطبق کند.

حجت الاسلام سید صادقی در ادامه گفت: انتظار ما از شما سربازان غیور ولایت این است که در هر زمان پشتیبان ولایت فقیه باشید و چه در طول خدمت مقدس سربازی و چه بعد از آن رهنمودهای ولی فقیه را پیگیری نموده و در راستای تحقق آنها گام بردارید .

در پایان این مراسم به نفرات برتر جشنواره جوایزی اهدا شد و همچنین به چهار نفر برتر مسابقه کتابخوانی جشنواره جوان سرباز نیز هدایایی اهدا گردید.

ارسال نظرات