خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۸۷۷۹۶
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای بهمنی امام جمعه بخش صیدون در مراسم باشکوه گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه که در میدان ولیعصر عج شهر صیدون برگزار شد با اشاره به حضور با شکوه و تماشایی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:خداوند پاداش عظیم این همه اخلاص و رشد و بالندگی را خواهد داد ولی به آنان که ناآگاهانه مردم شریف و عزیز ما را متهم به رویگردانی از اصول و انقلاب و روحانیت می کنند،نصحیت می کنم که تصورات نابجای خود را به حساب مردم ما و انقلاب نگذراند،تاکنون هر چه برکات به این نظام رسیده است و هرجا پیروز و موفق شده است،بخاطر حضور ملت است که در صحنه حاضر شدند.
وی در ادامه افزود:حضور مردم است که توطئه ستمگران و حیله گران را خنثی می کند و گرد یاس و درماندگی بر چهره منافقین می پاشد،و روشنفکر نماهای غرب زده را برای همیشه رسوا می کند.

 

وی در ادامه با اشاره به ناکارمد نشان دادن نظام توسط دشمنان بیان داشت:امروز ابرقدرتها ملت حاضر در صحنه ما را متهم می کنند که از جمهوری اسلامی روی برگردان شده اند و خسته شده اند؛ولی هنوز ملت بزرگ ایران را نشناخته اند بخاطر همین است وقتی حضور باشکوه مردم را مشاهده می کنند می گویند تصاویر سالهای گذشته است.

امام جمعه بخش صیدون در ادامه خاطرنشان کرد:اگر امروز یه کلمه عقب نشینی کنیم،ناموس،اموال و جان جوانهای ما به باد خواهد رفت،اما مردم ما نشان داده اند که همیشه هوشیار و در صحنه هستند و مردم همان کسانی هستند که امام راحل ره در وصف آنها فرموده است:در دنیا مردمی به خوبی مردم ایران پیدا نمی شود؛امروز بعضی زمزمه می کنند نظام ناکارآمد است چون فلان وزرات خانه بدعمل کرد،اگر نظام ناکارآمد بود که ده ها بار بلعیده می شد.

وی در ادامه بیان داشت:جوان مومن حزب اللهی نباید دستاوردهای نظام را فراموش کند از جمله پیشرفت های علمی،فناوری هسته ای،علوم فضایی،پزشکی،فناوری نانو،سلول های بنیادی؛شبیه سازی،فناوری انرژی های نو؛ایجاد زیر ساخت ها و ... که از دستاوردهای مهم انقلاب هستند.

 

وی در پایان گفت:ما ملت صلح طلبی هستیم که نیاز به بمب اتم نداریم و حضور و پشتیبانی مردم از بمب اتم و موشک قدرتمند است و دنبال تنش در منطقه نیستم بلکه دنبال صلح و نابودی فرزند نامشروع آمریکا یعنی داعش و نوکران آن هستیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها