خبرهای داغ:

22 بهمن تماشایی در شهرستان بهبهان

مردم انقلابی شهرستان بهبهان با حضوری باشکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را خلق کرده و چله تماشایی انقلاب اسلامی را رقم زدند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ساعت 10 صبح از چهار راه مراحل در شهرستان‌ بهبهان آغاز شد و مردم خداجوی بهبهان از تمام اقشار در کنار مسئولان در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند.
حضور مردم در این راهپیمایی بیشتر از سال‌های گذشته بود به نحوی که تمامی مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مملو از جمعیت بود.
مردم از همه اقشار پیر و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، علما و روحانیان، اساتید و پژوهشگر، همه و همه آمده‌اند تا بار دیگر ارزش‌های انقلاب اسلامی را ارج نهاده و با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای(مدظله العالی)عزیز تجدید بیعت کنند.
ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در تمامی مسیرهای راهپیمایی طنین انداز شده و قلب دشمنان را به لرزه درآورده است؛ مردم با صلابت‌ پرچم ایران اسلامی را در دست خود می چرخانند و بدین وسیله انزجار خود را از وابستگی و استعمار فریاد می‌زنند.
مردم شهرستان دارالمؤمنین بهبهان با حضور کم نظیر خود در راهپیمایی امروز چشم جهانیان را خیره کرده، فکر هرگونه تجاوزی را از سر ابرقدرت‌های جهان محو کردند و گوش به فرمان ولایت، 22 بهمن تماشایی خلق نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها