خبرهای داغ:
پيام تشكر مشترك نماينده ولی فقيه آذربایجان شرقی و استاندار استان؛

باردیگر مردم در 22بهمن، برگ زرین دیگری بر تاریخمان افزودند

نماينده ولی فقيه در آربایجان شرقی و استاندار استان در پیامی مشترک از حضور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمائی 22بهمن قدردانی کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۸۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این پیام مشترک آمده است؛

بار دیگر حضور افتخار آمیز، به یاد ماندنی،دشمن شکن و با شکوه شما مردم ولایتمدار، متدین ، هوشیار و همیشه در صحنه  آذربایجان شرقی در راهپيمايي 22 بهمن ماه، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات بزرگ اين خطه دلاور پرور ايران اسلامي افزود.
اين بار نيزمثل گذشته با شمیم دل انگیز حضور باشکوهتان ، جهانیان را مبهوط حماسه آفرینی حیرت انگیز خود کردید و با این حرکت عظيم، وفاداری و پايبندي دوباره خود به آرمان های مقدس نظام اسلامی ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را به اثبات رسانده وتوطئه های دشمنان انقلاب را خنثی ساختید.
آفرین بر عزم ،اراده و غیرت شما ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب که اين چنين مایه سربلندی ،اقتدار،قوام و استحکام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردید و بعد از گذشت سي و نه سال نشان دادید، تمامی اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند و با همتی مضاعف ، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب خود را همواره پاس داشته و حافظ حقیقی خون شهيدان انقلاب اسلامي هستند.
اینجانبان ضمن تشکرو قدردانی از حضور گسترده و در خور تحسین شما مردان ،زنان و جوانان متدین و غیرتمند استان ،به ویژه مردم فهیم، آگاه و حماسه آفرين 29 بهمن تبریز ،با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گوئیم که چنین صحنه های زیبا ، با شکوه و ماندگاری را به نمایش گذاشته و موجبات عزت ، افتخار و سربلندی ایران عزیز و این خطه قهرمان پرور را فراهم نمودید.
امیدواريم دست در دست یکدیگرو در کنار هم با عزمی راسخ و وحدت کلمه شاهد توسعه ،پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان در سراسر جهان باشیم.

سید محمد علي آل هاشم
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز
مجید خدابخش
استاندار آذربايجان شرقي

ارسال نظرات
آخرین اخبار