خبرهای داغ:
به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب و ایام الله دهه فجر، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۶۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
امام خمینی (ره): پیروزی انقلاب به برکت اسلام و گرایش به اسلام و با فریاد الله اکبر به دست آمد.

شور و شعور مردم ولایت مدار از یک سو و شوق رهایی از بند و ستم حکومت ظالمانه از سوی دیگر موجبات رویش انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و روز‌ها یکی پس از دیگری سقوط ظلم و طلوع فجر را مژده می‌داد، تا آنکه سرانجام در ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی نهایی رسید و عزم و اراده امت اسلامی بر تهدیدات و انواع سلاح‌های دشمنان غالب گردید.
پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو وزمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی امریکای ستمگر را فراهم نمود.
هر چند انقلاب اسلامی ایران برای رسیدن به پیروزی، آزمایش‌های سخت و مراحل دشواری را گذرانده است و همچنان با ناملایماتی و طمع ورزی دشمنان خارجی و داخلی مواجه است، اما حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب مشکل‌تر بوده و نیاز به شناخت، هوشیاری، مقاومت و تلاش و همت بیشتری دارد. بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در مورد حفظ انقلاب بصورت مکرر، هم در وصیت نامه سیاسی الهی و هم در سخنرانی‌هایشان تاکید فراوانی داشته از جمله فرمودند: به ملت غیور ایران توصیه می‌کنم که نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان به دست آورید، همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن حفاظت و پاسداری نمایید. همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌فرماید: "حفظ موجودیت انقلاب کار اول ماست که در استمرار جمهوری اسلامی، تجسم یافته است. "

اکنون بیداری ملت‌های مسلمان حاصل ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار است و کشور‌های مسلمان با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی می‌توانند شاهد تحولات عظیم و چشمگیری در کشور‌های خود باشند و خود را از زیر سلطه استعمار جهانی رها سازند.
بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان ضمن تبریک سالگرد پیروزی معجزه آسای انقلاب اسلامی از تمامی هموطنان عزیزبه خصوص قشر فرهیخته مهندس دعوت می‌کند در همایش بزرگ ملی ۲۲ بهمن امسال با شکوهتر از گذشته شرکت نموده و اتحاد و همبستگی خویش را در برابر بدخواهانی که سربلندی و پیشرفت ملت ایران را بر نمی‌تابند، به نمایش گذاشته و روح بلند امام و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را شادمان سازد.
 


۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۶
سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان
ارسال نظرات
پر بیننده ها