خبرهای داغ:
جانباز مدافع حرم:

انقلاب اسلامی متعلق به همه کشورهاست

جانباز مدافع حرم گفت: انقلاب اسلامی تنها برای ایران نیست و متعلق به همه کشورهاست.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۳۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محسن مریدیان در گردهمایی حلقه صالحین پایگاه اسوه عفاف حوزه بسیج اصناف الهادی در گلزار شهدای شاهرود اظهار کرد: در روز مراجعت رهبر کبیر انقلاب، خبرنگاری داخل هواپیما از آن بزرگوار سؤال کردند هدفتان از انقلاب و مراجعت به ایران چه بود، فرمودند که بنده سه هدف دارم، نخستین هدف اینکه شاه را از ایران بیرون کرده و حکومت طاغوت را سرنگون کنم.
این جانباز مدافع حرم ادامه داد: ایشان دومین هدف خودشان را استقرار حکومت اسلامی بیان کردند؛ حکومت اسلامی پنج مرحله دارد که ما هنوز در مرحله نخست هستیم و بعد از حکومت جامعه اسلامی و شکل‌گیری حکومت اسلامی را داریم و سومین هدف رهبر کبیر انقلاب زمینه‌سازی برای فرج حضرت حجت (عج) است و هنوز در راستای نیل به این هدف باید پیش برویم.
وی افزود: انقلاب اسلامی شکل گرفت و زحمات فراوانی برای آن کشیده شد و انقلاب ما در حال صدور است و این در بیرون مرز‌ها بسیار روشن و واضح دیده می‌شود.
این کارشناس سیاسی ضمن بیان خاطره‌ای از ۳۰ کیلومتری کربلا و عملیات انجام‌شده در کنار فرات بیان کرد: با هم‌صحبتی با سربازی عراقی که دارای بینش سیاسی خوبی بود، می‌گفت: کاش رهبر انقلاب اسلامی رهبر ما هم بود و ای‌کاش ما ایرانی بودیم، چون عرب‌ها تعصبات بدی دارند.
مریدیان تصریح کرد: این انقلاب فقط برای ایران نیست و متعلق به همه مردم و سایر کشورهاست، در سوریه تمام مردم نگاهشان به جمهوری اسلامی است، آن‌ها بر این عقیده‌اند که اگر شما سوریه را ترک کنید، تروریست‌ها بر ما غلبه خواهند کرد، پس انقلاب ما یک انقلابی جهانی است؛ البته مشکلاتی هم از درون از قبیل: مشکلات اقتصادی و تبعیض‌ها و فساد‌های درون ادارات وجود دارد که باید برطرف شود.
وی گفت: انقلاب ما تنها حاکمیت سیاسی نیست و در اصل یک انقلاب فرهنگی است که ما در انقلاب فرهنگی هنوز لنگ می‌زنیم، هنوز به نتیجه کامل نرسیده و باید به تحقق برسد که به حرمت خون همه شهدا به‌ویژه شهدای مدفون در این مکان و دیگر شهدا به نتیجه و تحقق کامل رسیده و اتصال به انقلاب امام زمان (عج) را داشته باشیم.
خواندن زیارت پرفیض عاشورا و مداحی برای ایام سوگواری بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه‌زهرا (س) توسط وی انجام شد.
در پایان این مراسم از طرف فرمانده پایگاه و حوزه هدایای فرهنگی با حضور و سخنرانان و فرمانده حوزه بسیج اصناف به سرگروه‌ها و اعضای شورای پایگاه داده شد و همچنین حرکت نمادین گل‌باران مزار شهدا انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها