در آستانه چهلمین بهار آزادی؛

پیام دعوت مشترک امام‌جمعه و فرماندار اشکذر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

امام‌جمعه و فرماندار اشکذر در پیام مشترکی از عموم مردم ولایت مدار و متدین دیار دارالمؤمنین برای حضور پرشور و خروشی تاریخی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن دعوت کردند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری  بسیج از اشکذر ؛ امام‌جمعه و فرماندار اشکذر در پیام مشترکی از عموم مردم ولایت مدار و متدین دیار دارالمؤمنین برای حضور پرشور و خروشی تاریخی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
اکنون‌که به فضل الهی و به برکت خون مطهر شهدا و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، جوشش عظیم ملت بزرگ ایران در سال ۵۷ به بلوغ خود رسیده است باید جشن گرفت و از خدای تبارک‌وتعالی برای عطای این نعمت سترگ قدردانی نمود.
وقت آن رسیده تا مردم ایران اسلامی یک‌بار دیگر با مشت‌های گره‌کرده خود فریاد استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی سر دهند و بانگ استقلال، آزادی جمهوری اسلامی را دگربار طنین‌انداز نمایند.
این‌جانبان ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن و چهلمین بهار آزادی، یاد و خاطره امام و شهیدان سرافراز میهن را گرامی داشته، از عموم مردم دیار دارالمؤمنین اشکذر به‌ویژه خانواده معزز شهیدان، جانبازان و آزادگان، معلمین، اصناف، اساتید، دانش آموزان و دانشجویان برای حضور پرشور و خروشی تاریخی دعوت می‌کنیم تا باشکوه تمام و متحد در صفوف راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمایند و برگ زرین دیگری در کتاب پرافتخار حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ و انقلابی ایران رقم زنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار