حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن؛مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهد بود

به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه ؛ ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به صدور بیانیه ای نمود.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۳۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد بیانیه ای به شرح ذیل صادر نمود: در 22 بهمن 1357، دنیا، شاهد حماسه عظیم ملت بزرگی بود که با تمام توان بر طاغوت تاخت و در چنین روزی، طومار سیاه چند هزار ساله رژیم شاهنشاهی را در هم پیچید و به پنجاه سال خودکامگی، ظلم و استبداد و چپاول رژیم پهلوی خاتمه بخشید. این تغییر در نظام سیاسی ایران در پی تحول روحی و معنوی مردم این سرزمین به وقوع پیوست. این تحول عظیم متکی بر هیچ دولت، گروه و متاثر از هیچ مکتب و مرامی جز اسلام نبود و در امتداد انقلاب حضرت محمد (ص) قرار گرفته بود، این انقلاب بر اساس الگوی اسلام راستین و با مشارکت مردم به وجود آمد و ارزش هایی نو به جوامع بشری عرضه کرد.
با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت پذیرفت و دستاوردهای شگرفی حاصل شد؛ به نحوی که پس از گذشت سی و نه سال از به ثمر نشستن بصیرت ملت بزرگ ایران، نام ایران در حوزه های مختلف بین المللی بر تارک جهان هستی می درخشد و به الگویی بزرگ برای همه عدالت خواهان و آزادگان عالم تبدیل شده است که بر همه ملت ایران فرض است برای چنین نعمت عظیمی شکرگذار پروردگار مهربان باشیم.
ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد از همه مردم و بسیجیان دارالعباده یزد دعوت به عمل می آورد تا در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن ماه شرکت نمایند و این حضور مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.ان شاء الله

ارسال نظرات