به مناسبت ایام‌الله دهه فجر؛

گلخانه صیفی‌جات «شکوهی» با حضور استاندار یزد افتتاح شد

به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار یزد، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین یک واحد گلخانه صیفی‌جات در روستای «همت‌آباد» رستاق افتتاح شد
کد خبر: ۸۹۸۷۷۳۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری  بسیج از اشکذر؛ به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار یزد، رئیس سازمان حفظ نباتات کشور، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان یک واحد گلخانه صیفی‌جات در روستای «همت‌آباد» رستاق افتتاح شد.
رئیس سازمان حفظ نباتات کشور در حاشیه افتتاح این مجموعه با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی به‌ویژه در خصوص بهره‌وری حداکثری از ظرفیت‌های موجود اظهار داشت: در استان یزد برای اولین بار فنّاوری تولید عوامل بیولوژیک با همکاری واحدهای دانشگاهی در حال راه‌اندازی است.
«محمدعلی باغستانی» بابیان اینکه در همین راستا بسته کامل کنترل آفات در کشور نیز آماده‌شده است ابزار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک محل‌های تولید عوامل بیولوژیک برای کاهش آفات محیا گردد.
این گلخانه با اشتغال‌زایی ۹ نفر در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و سرمایه‌گذاری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.


ارسال نظرات