خطیب نماز جمعه اشکذر:

مردم ستون و پایه های انقلاب هستند/ حضور مردم باعث خاموش شدن توطئه های دشمنان است

امام جمعه اشکذر، حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را جوابی دندانشکن برای یاوه گویی های دشمنان انقلاب دانست و عنوان کرد:ملت ایران با حضور حماسه آفرین خود در سراسر کشور جواب دندان شکنی به یاوه گویی دشمنان دادند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۳۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته با اشاره به یوم الله دهه فجر، و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: خداوند متعال نگاه ویژه ای به ملت ایران داشت که این امر باعث پیروزی انقلاب اسلامی در برابر طاقوت گردید.
"حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان" نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی حیاتی توصیف کرد و افزود: هر کجا که مردم حضور داشتند توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شد که در واقع باید مردم را ستون و پایه های انقلاب اسلامی ایران دانست.
خطیب نماز جمعه اشکذر، حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را جوابی دندانشکن برای یاوه گویی های دشمنان انقلاب دانست و عنوان کرد:ملت ایران اسلامی هر که کجا که انقلاب را در خطر دیدند برای حمایت از نظام اسلامی به صحنه آمده اند و با حضور حماسه آفرین خود در سراسر کشور جواب دندان شکنی به یاوه گویی دشمنان دادند.
امام جمعه اشکذر ادامه داد: خداوند متعال در تمام حوادثی که دشمنان انقلاب اسلامی این کشور را مورد تهدید قرار داده اند مانند هشت سال جنگ تحمیلی، کودتا، حادثه طبس و فتنه سال ۸۸ همان طور که در قرآن فرموده بود، یاری نموده است.
طالبیان به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی با مرماندهان و پرسنل نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیداری که اخیرا داشتند به وضعیت معیشتی مردم پرداخنند و از تمام مسئولین خواستند که به مشکلات اقتصادی مردم سریعا رسیدگی کنند و نسبت به برطرف نمودن آن اقدام و عمل کنند.
وی ادامه داد:دولتمردان به صحبت های مقام معظم رهبری توجه اکمل را ندارند که این امر باعث گله مندی رهبری در حل مشکلات معیشتی مردم شده است و در واقع گله مندی رهبری همان گله مندی ملت است.

ارسال نظرات