مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
در آستانه فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در بین الصلاتین ظهر و عصر در جمع پایوران ناحیه اقدام به ایراد سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۲۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام شیخ زاده در این جلسه ضمن تبریک دهه فجر و سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرده است: بهمن ماه یادآور تجلی انقلابی است که در آن روحیه جمعی مردم این مرز و بوم، با انقلاب عجین گشت و این روحیه انقلابی گری مردم باعث سقوط نظام دیکتاتوری شاهنشاهی شد.

وی با اشاره به اینکه به یقین، روحیه انقلابی گری اصلی ترین و اساسی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران از آن سالهاست، تاکید کرد: دهه مبارک فجر تفکر و تعقل دوباره در هر سال به این روحیه انقلابی است. روحیه ای که رمز پیشرفت و کارآمدی، اقتصاد مقاومتی، خدمت، مقاومت، مبارزه با فساد و هزاران آرمان دیگر مردم این کشور است.

وی همچنین اذعان کرد: دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای انتقال پیام، اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد روحیه امید و خودباوری در بین مردم به ویژه نسل جوان و تجلی میثاق ملت سرافراز ایران با آرمان‌های پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است.

ارسال نظرات