امام جمعه کوهبنان در مراسم ۲۲ بهمن
امام جمعه کوهبنان گفت: باید مسوولان غیرت ملی خود را تقویت کنند به تولید داخلی اهمیت بدهند و در برابر دشمنان مقاومت کنند.
کد خبر: ۸۹۸۷۷۲۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری ظهر امروز در جمع مردم کوهبنان اظهار داشت: روز  22 بهمن روز عید بزرگی است که باید به‌خاطر موهبت انقلاب اسلامی سجده شکر به‌جا آوریم در حالی که شلوغ ترین مراسم راهپیمایی طی سالیان گذشته را امروز در شهر کوهبنان شاهد بودیم.

وی ابراز داشت: مردم با حضور گسترده خود نفرت و انزجار خویش را از استکبار جهانی به نمایش گذاشتند ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی قرار گرفتیم در حالی که مردم با حضور گسترده خود طی سالیان گذشته وفاداری خویش را به انقلاب اسلامی اثبات کردند البته دوستان و دشمنان انقلاب در حال افرایش هستند.

جعفری تصریح کرد: در کنار کاخ‌های ظلم و ستم هم یاوران حضرت روح‌الله حضور دارند که صدای نهضت را به گوش جهانیان می‌رسانند و بیداری و خیزش اسلامی را در پی دارند.

امام جمعه کوهبنان افزود: مردم به حکومت شاه اعتراض کردند و انقلاب اسلامی را به‌وجود آوردند چون طی 50 سال آخر حکومت پهلوی خیانت‌های فراوانی را شاهد بودند که حضور مستشاران نظامی در تمام نهادها و دربار از جمله موارد است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی به نعمتی رسیدیم باید قدردان باشیم به هشدار های مقام معظم در مورد نفوذ بیگانه را با جدیت بنگریم و منتظر نصرت و یاری خداوند باشیم، انقلاب اسلامی در حالی به‌وجود آمد که مردم تنها بودند اما وعده‌های الهی محقق شد لذا حضور مردم ارزشمند است باید خدمت صادقانه داشته باشیم و قدردران مردم باشیم.

جعفری اظهار کرد: باید در مقابل تمام نقشه‌ها و توطئه‌ها بایستیم قدرت جمهوری اسلامی امروز چشمگیر است باید مقاومت کنیم تا به موفقیت‌های بالاتری دست پیدا کنیم باید صبر و تقوا داشته باشیم در مقابل تحریم و تهدیدهای دشمنان سست نشویم بلکه در پرتو منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی با اقتصاد مقاومتی و اهمیت به تولید داخلی و متوقف کردن واردات زمینه ناامیدی دشمنان را رقم بزنیم.

وی گفت: باید مسوولان غیرت ملی خود را تقویت کنند به تولید داخلی اهمیت بدهند و در برابر دشمنان مقاومت کنند تا خدا ما راحمایت کند و مردم باید حامی نظام باشند از رهبری جانانه  دفاع کنند با خوش رفتاری مردم را به نظام و رهبری جذب کنند چون انقلاب ما انقلاب اخلاقی و انقلاب اسلام ناب محمدی و بیگانه ستیزی است.

ارسال نظرات